PEPI schreef:Intussen zijn de zwarte verstralerkes besteld sé !![]()
Ik heb nog ni veel mensen zoveel accessoires weten bestellen voor daze hunne MINI hebben..... goe bezig Pepi!!!

RUSOR schreef:
Die clubman S voorbumper zou dat passen op een Dweil????? Wie weet dat.... passen daar mijn mistlampjes in enz.....
minibandit schreef:RUSOR schreef:
Die clubman S voorbumper zou dat passen op een Dweil????? Wie weet dat.... passen daar mijn mistlampjes in enz.....
zit maar één ding op hé Danny...als de PEPI zijnen S heeft zullen we ze eens naast mekaar zetten,
en de neusjes demonteren...kunnen we mooi vergelijken
met een beetje trek & klop werk moet dat toch snel in de sjakos zijn
RUSOR schreef:Hoi Pepi,
Anders moeten we eens babbellen..... Ik zal alvast eens vragen wat het kost om te laten spuiten .... Misschien kunnen we iets overeen komen.
Ik vind wel veel geld voor die JCW bumper.... Is die dan al gespoten voor dat bedrag?
GRTS Danny
PEPI schreef:RUSOR schreef:Hoi Pepi,
Anders moeten we eens babbellen..... Ik zal alvast eens vragen wat het kost om te laten spuiten .... Misschien kunnen we iets overeen komen.
Ik vind wel veel geld voor die JCW bumper.... Is die dan al gespoten voor dat bedrag?
GRTS Danny
Ja dan is hij gespoten (anders zou het helemaal overdreven zijn vind ik) En inderdaad, als ik mijne Clubman heb zullen we wel eens passen hoor !
![]()
Voor u zou dat goed uitkomen hé, dezelfde kleur !
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast