MINImal - to be continued..
PEPI schreef:Is er ietS anders op komst ???
Mommenteel blijft het dezelfde wagen..maar wie weet MisSchien verandert dat nog met tijd..
het gaat wel even stil zijn rond de mini(dan heb ik het over een jaartje)..voorbereidingen enzo..en kijken wat haalbaar is en niet..maar het belooft heel iets anders te worden zoals hij nu staat

De bedoeling is dat hij zo goed als klaar zal staan tegen de nieuwe MU 2011..wat mss wel een heel eind zal zijn..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 1:
Dit weekend valt het doek over de velgen,
Heb vandaag eens met Martin van Rarerims gebeld en ga de velgen eens gaan bekijken.
Hoogstwaarschijnlijk worden het dus 18"x8J ROTA's LM hyper black.
Indien de kleur mijn goesting niet is wordt waarschijnlijk het hart van de velg eruit gehaald en gepolierd of gespoten in Astro black

UPDATE 1:
Dit weekend valt het doek over de velgen,
Heb vandaag eens met Martin van Rarerims gebeld en ga de velgen eens gaan bekijken.
Hoogstwaarschijnlijk worden het dus 18"x8J ROTA's LM hyper black.
Indien de kleur mijn goesting niet is wordt waarschijnlijk het hart van de velg eruit gehaald en gepolierd of gespoten in Astro black

koemans schreef:Waarom zoude in godsnaam velgen uit elkaar halen?als ge andere wilt verkoopte ze toch gwn?
Hij zou die dan uiteen halen om alleen het hart in een andere kleur te willen spuiten, en de gepolierde boord niet meespuiten

Ga ik bij de mijn doen, daar lukt da wel bij omdat ze 2-delig zijn

Minichael schreef:koemans schreef:Waarom zoude in godsnaam velgen uit elkaar halen?als ge andere wilt verkoopte ze toch gwn?
Hij zou die dan uiteen halen om alleen het hart in een andere kleur te willen spuiten, en de gepolierde boord niet meespuiten![]()
Ga ik bij de mijn doen, daar lukt da wel bij omdat ze 2-delig zijn
voilà!
Terug naar “Show & Shine - MINI”