rikkie's SD ALL4 Countryman
Nieuw probleem opgedoken ,zelfde kant als raammotor
het regend nl binnen
buitenkant rubber sluit niet meer af ,is ook vervrongen , waarschijnlijk gebeurd door herstelling raammotor , dus vandaag terug naar garage
was van verleden week woensdag terug uit garage( van vrijdag tot woensdag in garage geweest) , kon nl mijn raam niet meer sluiten na vervanging motor
oorzaak was blijkbaar de raamlat die te hard drukt waardoor de motor in veiligheid gaat
Nu terug wachten op stukken en dan terug binnen
heeft dit jaar en verleden jaar samen al 21 dagen in garage doorgebracht
hopenlijk regend het niet te veel dezer dagen
het regend nl binnen

buitenkant rubber sluit niet meer af ,is ook vervrongen , waarschijnlijk gebeurd door herstelling raammotor , dus vandaag terug naar garage
was van verleden week woensdag terug uit garage( van vrijdag tot woensdag in garage geweest) , kon nl mijn raam niet meer sluiten na vervanging motor
oorzaak was blijkbaar de raamlat die te hard drukt waardoor de motor in veiligheid gaat
Nu terug wachten op stukken en dan terug binnen
heeft dit jaar en verleden jaar samen al 21 dagen in garage doorgebracht
hopenlijk regend het niet te veel dezer dagen

Ja, da is allemaal kl.te hé !! Van zone wagen verwacht ge tenminste dat dit niet voorkomt of nog meer dat als ze iets herstellen het goed in orde gemaakt wordt en ze nikske anders kapotmaken !
Hopelijk komt het binnenkort allemaal in orde want ik vrees dat we komende weken nog héél veel regen zullen krijgen !!
Ciao
Hopelijk komt het binnenkort allemaal in orde want ik vrees dat we komende weken nog héél veel regen zullen krijgen !!
Ciao
- MY Dweiltje
- MINI Master
Terug naar “Show & Shine - MINI”