eriks schreef:En dat mag onder garantie( ivm verlaging, zondag een mailtje verstuurd naar MINI, benieuwd naar hun antwoord)
Dangixxer schreef:Schroefsetje he........................
varavital schreef:En als ge vraagt om de vering van AC Schnitzer te mogen plaatsen bij Davo? AC Schnitzer is hun huistuner, dus dat zou eigenlijk toch moeten mogen...
eriks schreef:Dangixxer schreef:Schroefsetje he........................
En heb je dan geen extra slijtage?varavital schreef:En als ge vraagt om de vering van AC Schnitzer te mogen plaatsen bij Davo? AC Schnitzer is hun huistuner, dus dat zou eigenlijk toch moeten mogen...
Had zo een hint gegeven in mijn mail, zal de vraag eens duidelijk stellen ivm AC Schnitzer.
MY Dweiltje schreef:varavital schreef:En als ge vraagt om de vering van AC Schnitzer te mogen plaatsen bij Davo? AC Schnitzer is hun huistuner, dus dat zou eigenlijk toch moeten mogen...
Als het er op aan komt telt zelfs AC Schnitzer niet heb ik aan den lijve ondervonden, huistuner of niet,...
Maar je kan proberen,...
eriks schreef:MY Dweiltje schreef:varavital schreef:En als ge vraagt om de vering van AC Schnitzer te mogen plaatsen bij Davo? AC Schnitzer is hun huistuner, dus dat zou eigenlijk toch moeten mogen...
Als het er op aan komt telt zelfs AC Schnitzer niet heb ik aan den lijve ondervonden, huistuner of niet,...
Maar je kan proberen,...
Is geprobeerd
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten