Sminnen's MCS
- Racing Green
- MINI Master
Sounds like an offer I can't refuse
Zal evenwel voor na de terugbetaling van mijn belastingsgeld/vakantiegeld zijn. Want ik wil de velgen geretoucheerd en herspoten zien, de voorste wielkasten verbreed, en de Sparco's overtrokken met geassorteerd leer opdat het interieur toch de nodige samenhang behoudt...
Je hoort nog van mij

Zal evenwel voor na de terugbetaling van mijn belastingsgeld/vakantiegeld zijn. Want ik wil de velgen geretoucheerd en herspoten zien, de voorste wielkasten verbreed, en de Sparco's overtrokken met geassorteerd leer opdat het interieur toch de nodige samenhang behoudt...
Je hoort nog van mij

Brainscan schreef:amai svenneke ge gaat er toch geen "wide body" van maken
de velgen zien er toch goe uit, of scheelt er iet aan ??
We hebben het hier over 0,5 ? 1cm bredere wielkasten. Niets ingrijpends. En niets dat de lijn van de MINI zou kunnen verbrodden... Vind de velgen achteraan net OK, maar 8" vooraan vind ik net iets te breed uitvallen. Omdat de velgen met 215 op ook nog eens uit de banden steken, had ik zo vooral daar graag iets verder naar binnen steken. Want wanneer er straks 225 op komt te liggen, gaan ze nog verder naar buiten komen.
Alternatief is KW's en co om zo meer negatief camber te geven, en ze dusdanig wat verder naar binnen te doen komen. Ben er nog niet helemaal uit

Domingo schreef:Om nog eens terug te komen op de Sparco's en JWC seats.
Toen ik die van mij liet monteren waren de JWC's een stuk goedkoper dan de Sparco's Milano 2. Plus bij de Sparco's moet je nog een extra onderstel kopen en bij de JWC's is dat inbegrepen.
All? tot hier mijn summiere kennis.
Denk dat ik in dat geval beter nog eens een paar andere dealers contacteer... Cooperke had de zijne ook goedkoper kunnen krijgen dan dat, niet?
ik lees hier de jcw seats aan 926? excl btw ? ik heb de mijn goekoper gehad dan dat
recaros plus nog eens leder laten overtrekken. bij creatos betaal je leder overtrekken ca. 1200? tel daar nog eens uw zetelkes bij koop dan liever jcw's.
effe iets over die wielkas verbredingen. je kan universele faders kopen voor 400? die moeten dan natuurlijk aangewerkt worden enzo.
of je kan de konig seder wielkasverbredingen kopen. de kleintjes dan. niet gelijk de mijne.
misschien moet je eens contact opnemen met men vriend to
info@vt-sports.com voor eventueel de recaro zeteltjes en de wielkasverbredingen. altijd aan een goed prijsje

recaros plus nog eens leder laten overtrekken. bij creatos betaal je leder overtrekken ca. 1200? tel daar nog eens uw zetelkes bij koop dan liever jcw's.
effe iets over die wielkas verbredingen. je kan universele faders kopen voor 400? die moeten dan natuurlijk aangewerkt worden enzo.
of je kan de konig seder wielkasverbredingen kopen. de kleintjes dan. niet gelijk de mijne.
misschien moet je eens contact opnemen met men vriend to
info@vt-sports.com voor eventueel de recaro zeteltjes en de wielkasverbredingen. altijd aan een goed prijsje

- Racing Green
- MINI Master
Cooperke schreef:... je kan universele faders kopen
Faders?

Algemene vraag: wielkastverbreders of KW's? Denk dat ik met de laaste het best de MINI looks behoud... Dat de MINI dan een beetje meer "gehurkt" staat, vind ik niet eens zo'n minpunt. Maar kan je vooraan gaan voor meer negatief camber zonder de rijkwaliteiten te compromiteren?

Alleszins bedankt voor de aanbiedingen, Fille en Bart...
Ah... fenders
10-4
Maar die durven de lijn van de MINI nog wel eens verknoeien... Zou er moeten hebben die maar subtiel breder zijn dan de standaard exemplaren... Of de kasten laten uitrollen (maar dan komen de plastic wielkastranden verder uiteen te stan dus ook niet meteen een oplossing), of zou dmv KW en co (of regelbare armen) het camber moeten aanpassen zodat ze bovenaan verder naar binnen komen te staan. Weet wel niet of dat bij een voorwieltreker opportuun is...
Any thoughts?

10-4

Maar die durven de lijn van de MINI nog wel eens verknoeien... Zou er moeten hebben die maar subtiel breder zijn dan de standaard exemplaren... Of de kasten laten uitrollen (maar dan komen de plastic wielkastranden verder uiteen te stan dus ook niet meteen een oplossing), of zou dmv KW en co (of regelbare armen) het camber moeten aanpassen zodat ze bovenaan verder naar binnen komen te staan. Weet wel niet of dat bij een voorwieltreker opportuun is...

Any thoughts?
Cooperke schreef:plastieken kassen rollen ? lol
ga voor kleine fenderkes, kzegget dat moet aangewerkt worden dus het resultaat gaat mooi zijn zonder de eventuele lijn van de mini te verneuken
't Zijn toch alleen maar de wielkastranden en de wielkastvoering die van plastiek zijn, toch niet de wielkasten (lees: zijpanelen) zelf...

Kleine finderkes... maar dan wel in MINI matzwart. Heb nog wel niets gevonden dat discreet genoeg is... Die van MHW vind ik al iets t?

- Racing Green
- MINI Master
Terug naar “Show & Shine - MINI”