R56 Turbo S " with Alpina's 18 + toyo
- BlackBoxGirl
- MINI Fan
Hey, het zijn dan de kettingspanners en ketting zelf die ze vervangen. Is inderdaad door MINI erkend als frequent voorkomend probleem en wordt dus bij iedereen die er last van ondervindt onder garantie hersteld. Daarvoor moet je niet naar Michel mailen hoor... Elke concessie heeft hieromtrent een mailing gekregen.
Heb het net voorgehad met mijn Cooper S op 20.000 km, alles vervangen en nu perfect in orde!
grtz,
BBG
Heb het net voorgehad met mijn Cooper S op 20.000 km, alles vervangen en nu perfect in orde!
grtz,
BBG
Dangixxer schreef:allé zo te zien (en Staffe is daar het bewijs van) komt het op den duur toch allemaal in orde![]()
Ik vraag mij alleen af als het probleem achteraf opgelost kan worden, waarom het niet vermeden wordt tijdens de productie
Vraag ik me ook af, alhoewel de oorzaak van het probleem nog maar pas officieel bekend is.
En alle wijzigingen woorden meestal maar rond augustus doorgevoerd bij BMW-Mini.
Dus alle minikes van september zouden PERFECT moeten zijn

Ik heb hetzelf niet meer gehad.
Maar ze hebben ook wel iets meer dan enkel de ketting en spanner vervangen.
( vanos, volledige distributie en oliepomp )
Stafke schreef:Dangixxer schreef:allé zo te zien (en Staffe is daar het bewijs van) komt het op den duur toch allemaal in orde![]()
Ik vraag mij alleen af als het probleem achteraf opgelost kan worden, waarom het niet vermeden wordt tijdens de productie
Vraag ik me ook af, alhoewel de oorzaak van het probleem nog maar pas officieel bekend is.
En alle wijzigingen woorden meestal maar rond augustus doorgevoerd bij BMW-Mini.
Dus alle minikes van september zouden PERFECT moeten zijn![]()
![]()
Ik heb hetzelf niet meer gehad.
Maar ze hebben ook wel iets meer dan enkel de ketting en spanner vervangen.
( vanos, volledige distributie en oliepomp )
ja, jij hebt ne nieuwe moteur gekregen....

ni moeilijk da ge 239 pk hebt
- BlackBoxGirl
- MINI Fan
ik hoop er ook op dat alles in orde komt ma ik heb er een goei oog in bij garage sneyers..
daarstraks liet blackboxgirl me weten dat ze hem goe soinjere en dat em helemaal open ligt
brrr wel beetje akelig te horen...
zou wel echt eens een fotooke ervan willen zien ....
zo'n dieselstoof vervangwagen dat rijdt toch helemaal anders zene.. en mis het mooie motorgeluid
en pssssstt

daarstraks liet blackboxgirl me weten dat ze hem goe soinjere en dat em helemaal open ligt

zou wel echt eens een fotooke ervan willen zien ....

zo'n dieselstoof vervangwagen dat rijdt toch helemaal anders zene.. en mis het mooie motorgeluid

- BlackBoxGirl
- MINI Fan
BlackBoxGirl schreef:Hey, ik heb LIeven een foto laten trekken, dus normaal zou je die per sms moeten doorkrijgen!
En een beetje respect voor ons mazoutstoof héDat rijdt ook heel goed, maar idd wel anders!
![]()
grtz BBG
kben heel blij dat ik de mazotstoof heb kunnen huren zene .. met de fiets alles zag ik ni zitten

heb de foto ontvangen... grote werken amai

voila se.. mijn mini heb ik vanmorgend terug gaan ophalen bij garage Sneyers .. prima service gehad daar ..
thx 2 Shanna en Lieven ..
merci eh
er zijn heel wat onderdelen vervangen .. heb van Lieven een detailfiche mee gekregen waar an de ondelen opstaan ...
nu hopen dat alles ok is eh en we nooit meer met dat probleem te maken hebben ...
daarna ben ik direct doorgereden naar Breda voor een nieuwe MOD ...

er zijn heel wat onderdelen vervangen .. heb van Lieven een detailfiche mee gekregen waar an de ondelen opstaan ...

nu hopen dat alles ok is eh en we nooit meer met dat probleem te maken hebben ...

daarna ben ik direct doorgereden naar Breda voor een nieuwe MOD ...

sscooper schreef:voila se.. mijn mini heb ik vanmorgend terug gaan ophalen bij garage Sneyers .. prima service gehad daar ..thx 2 Shanna en Lieven ..
merci eh
er zijn heel wat onderdelen vervangen .. heb van Lieven een detailfiche mee gekregen waar an de ondelen opstaan ...![]()
nu hopen dat alles ok is eh en we nooit meer met dat probleem te maken hebben ...![]()
daarna ben ik direct doorgereden naar Breda voor een nieuwe MOD ...![]()
Breda.....?
benieuwd!
vandaag mn ledlampjes vervangen door xenon/leds van PILOT .... men voorste standlichten passen nu perfect bij mn 8000 kelvin xenon ... en veel meer licht
en ineens men nummerplaatverlichting ook vervangen door deze straffe leds ( wat een verschil met mijn vorige leds zeg kwa sterkte )
en dit alles zonder foutmelding ( dankzij de canbus die ertussen steekt)
foto's volgen nog... dat he ma snel donker is

en ineens men nummerplaatverlichting ook vervangen door deze straffe leds ( wat een verschil met mijn vorige leds zeg kwa sterkte )
en dit alles zonder foutmelding ( dankzij de canbus die ertussen steekt)

foto's volgen nog... dat he ma snel donker is

Sebiet naar mn bandencentrale se voor mn winterbanden te laten steken .. 1 ste keer dat ik het doe en ben benieuwd naar de rij eigenschappen ..
dan zullen mn dotz kes in de kast gaan of de verkoop is want tegen de zomer heb ik nieuwe zomerschoenen klaar liggen
sebiet komen er S spokes onder se voor de winter !
dan zullen mn dotz kes in de kast gaan of de verkoop is want tegen de zomer heb ik nieuwe zomerschoenen klaar liggen

sebiet komen er S spokes onder se voor de winter !
Terug naar “Show & Shine - MINI”