dat ziet er een deftige grafiek uit .. wil ik ook wel eens met meerijden en is voelen .. kwestie van mss de mijne binnekort ook eens vitamientjes te geven ..

de buis van de intercooler zal ook wel beter zijn ..

Dangixxer schreef:Gisteren mogen (mee)rijden met de Staffe zijne clubbie....![]()
![]()
![]()
Wa een KANON!
Acceleraties zijn impressionant, de hernemingen nog indrukwekkender
Dit is gewoon de snelste MINI waar ik ooit mee gereden heb!! De Stafmobiel doet volgens mij R56 JCW's in het stof bijten (die ik op circuit in Luxemburg en bij de testdag bij Smets heel sterk vond, maar de Staffe zijne clubbie..... das een ander niveau)
Als ik dan ga vergelijken met mijn bishke......oouwch!!
Maar er is natuurlijk nog altijd progressiemarge![]()
Toch wordt het een onbegonnen zaak om ooit nog beter te doen dan de turbo (met aanpassingskes!!!)
Stafke schreef:Dangixxer schreef:Gisteren mogen (mee)rijden met de Staffe zijne clubbie....![]()
![]()
![]()
Wa een KANON!
Acceleraties zijn impressionant, de hernemingen nog indrukwekkender
Dit is gewoon de snelste MINI waar ik ooit mee gereden heb!! De Stafmobiel doet volgens mij R56 JCW's in het stof bijten (die ik op circuit in Luxemburg en bij de testdag bij Smets heel sterk vond, maar de Staffe zijne clubbie..... das een ander niveau)
Als ik dan ga vergelijken met mijn bishke......oouwch!!
Maar er is natuurlijk nog altijd progressiemarge![]()
Toch wordt het een onbegonnen zaak om ooit nog beter te doen dan de turbo (met aanpassingskes!!!)
Ik begin ervan te blozen![]()
Maar k'moet zeggen, elke keer ik er terug mee rij is een belevenis
Zelfs moeder de vrouw doet al mee aan stoplichtsprintjes![]()
![]()
![]()
En zeg nu zelf, wat is er erger dan in uw sportvoituur afgedroogd te worden door een mini met een vrouw aan't stuur![]()
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten