Dangixxer schreef:zou den bandit zijn e mini nog altijd op de keuring in willebroek staan?????
nope gixxerke...

minibandit schreef:als je vorig jaar door de keuring geraakt bent...is dit definitief ok !!!!
dus wat op je keuringskaart als ok stond vorig jaar...moet ook in 2007 gelden![]()
vanaf ong september vorig jaar (2006) is die nieuwe regel ingegaan...![]()
minibandit schreef:Dangixxer schreef:zou den bandit zijn e mini nog altijd op de keuring in willebroek staan?????
nope gixxerke...was al terug om 13u30...!!
Wally schreef:minibandit schreef:als je vorig jaar door de keuring geraakt bent...is dit definitief ok !!!!
dus wat op je keuringskaart als ok stond vorig jaar...moet ook in 2007 gelden![]()
vanaf ong september vorig jaar (2006) is die nieuwe regel ingegaan...![]()
Wablieft !!! En ik heb mijn zwart getinte ruiten moeten verwijderen
terwijl die d'r al 6 jaar opzitten en zo verleden jaar door de keuring ben
geraakt zonder problemen ? Bij de tweede keer op keuring moesten die d'r
dan plots af, want dat jaar waren ze te donker volgens meneer de controleur ...
Of hoort dat niet bij de tuning-rond-de-pot-draai-wet ?
eriks schreef:Zal een grote opluchting geweest zijn wanneer je het keuringsstation in je achteruitspiegel zag en met het noodzakelijk papiertje in je kastjeweg bent gereden.
sscooper schreef:ik ben zeer blij voor jou dat hij er nu uiteindelijk is door geraakt... en dat het voor jou opgelost zou moeten zijn de komende jaren.... en alles er al terug onder se van de uitlaat enzo...
belgie is toch een raar land soms eh met hun speciale wetten ivm autoverbouwingen.... nu hopelijk de mijne nog door de keuring krijgen..
![]()
ciao eh
minibandit schreef:sscooper schreef:ik ben zeer blij voor jou dat hij er nu uiteindelijk is door geraakt... en dat het voor jou opgelost zou moeten zijn de komende jaren.... en alles er al terug onder se van de uitlaat enzo...
belgie is toch een raar land soms eh met hun speciale wetten ivm autoverbouwingen.... nu hopelijk de mijne nog door de keuring krijgen..
![]()
ciao eh
ge weet nu wat ge moet doen he Steven...
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast