@bandit, gij kunt toch goe lassen

Dave C schreef:kweetni
@bandit, gij kunt toch goe lassen
fred schreef:Ik dacht dat je de twee lippen gewoon kon wisselen? De lip van je ori cooper bumper op je nieuwe bumper plaatsen. Blijkbaar toch niet zo eenvoudig?
cooper schreef:Prijs van die plastiekstrippen zou wel is in positieve zin kunnen uitdraaien hoor. Ik heb de mijne links vanvoor vervangen. De bovenste 10? en die aan het A-paneel 9?. Ik vond dit goed meevallen.
Dave C schreef::shock: amai gij hebt idee'kes met hopen, goohhh, nu weet ik het helemaal al nimeer, ben nog altijd aan't brainstormen, is er niks te (re)assembleren van nen orginele cooper uitlaat
![]()
Number 19 schreef:Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het goedkoper is om een Cooper S look uitlaat te laten maken of te kopen, dan het plaatsen van een Cooper onderlip op de Cooper S bumper.![]()
Zou toch ook heel origineel zijn;
Cooper S bumper, Cooper onderlip met gat rechts en dan eindstuk van Cooper uitlaat afzagen en er een Y stuk opsteken met 2 JCW sierstukken(? la fa?on de Gunth?re
). Moest ik opnieuw een Cooper kopen zou ik geen second twijfelen om het zo doen.
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast