Nini's Mini

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
Nini
MINI Fan

Berichtdoor Nini » Vr Jun 08, 2007 6:58

Update zal nog effe op zich laten wachten, aangezien ik juist mijn verzekering en rijtaks in de brievenbus heb gekregen... :evil:

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Vr Jun 08, 2007 7:44

ja dat kan aankomen hé :?
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Jun 08, 2007 11:13

Nini schreef:Update zal nog effe op zich laten wachten, aangezien ik juist mijn verzekering en rijtaks in de brievenbus heb gekregen... :evil:

dat komt toch elk jaar rond hetzelfde tijdstip :shock:
dat je daar geen rekening mee hebt gehouden... :cry:
nu ja, dan zullen we nog wa langer op "ons ei" moeten zitten hé... :lol:

Nini
MINI Fan

Berichtdoor Nini » Vr Jun 08, 2007 17:08

'k Weet het, maar ik vergeet da liever wanneer da da komt...
En ik ben 19 jaar, das mijne 2e keer da ik mijn verzekering betaal, das nu nog ni iets da ik gewoon ben he :wink:

Maar binnen een maandje komt da zeker in orde :wink: !

Nini
MINI Fan

Berichtdoor Nini » Ma Jul 23, 2007 11:07

Effe updaten,

mijne starter van 1 van mijn xenons is kapot en nu moet ik die andere stomme lichten terug steken...
En een heel nieuw setje kopen...wa ook stom is voor alleen ne starter dervan nodig te hebben.

Greetz

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Jul 23, 2007 15:43

Nini schreef:mijne starter van 1 van mijn xenons is kapot en nu moet ik die andere stomme lichten terug steken...

:evil: denk dat er hier meer MINI's rondbollen met van die "stomme lichten" dan andere !!!! :P :wink:

Nini
MINI Fan

Berichtdoor Nini » Di Jul 24, 2007 14:02

minibandit schreef:
Nini schreef:mijne starter van 1 van mijn xenons is kapot en nu moet ik die andere stomme lichten terug steken...

:evil: denk dat er hier meer MINI's rondbollen met van die "stomme lichten" dan andere !!!! :P :wink:

Haha ja, ma als ge die xenons steekt en ge haalt die derna eruit, dan is da persies of ge zie niks ni meer me die geel lichten... :?

boeki
MINI Freak

Berichtdoor boeki » Di Jul 24, 2007 14:21

jow, mooie mini dat je hebt, vraagske die velgen hoeveel inch zijn die? kdenk dat ik mij ook zo een setje ga aanschaffen voor de winter mee door te komen.

Nini
MINI Fan

Berichtdoor Nini » Di Jul 24, 2007 17:06

17", en die bestaan in 2 versies : die met da zwart ertussen of volledig in mat chroom en ik denk da die 2e mooier gaan zijn op zo'ne lichtblauwe mini zoals die van u :)

Alle, 't is maar een suggestie he.

boeki
MINI Freak

Berichtdoor boeki » Di Jul 24, 2007 17:35

ok thx voor de info, kleine correctie ik rij met ne mcs in dark silver dus kdenk dat ik toch de mat zwarte ga nemen. :)

MINIels
MINI Fan

Berichtdoor MINIels » Wo Jul 25, 2007 2:01

Héél knappe velgen Nini! Ze staan echt mooi onder jouw One. Ik overweeg ook om 17" te leggen op de mijne, maar ik moet eerst nog wat sparen...

Je weet hoe dat gaat hé, met zo'n studentenbudgetje :grin:

By the way, wat betaal je aan verzekering op een One als ik vragen mag? Mag per PM :wink:

Stefan_C
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Stefan_C » Wo Jul 25, 2007 10:48

boeki schreef:ok thx voor de info, kleine correctie ik rij met ne mcs in dark silver dus kdenk dat ik toch de mat zwarte ga nemen. :)

spijtig dat de mensen niet zelf opzoek gaan naar een wiel, maar gewoon de iedeen van een ander nemen, er zijn 100 miljoen verschillende modellen. Wees een beetje uniek zou ik zo zeggen

greetz

MINIels
MINI Fan

Berichtdoor MINIels » Wo Jul 25, 2007 12:01

Stefan_C schreef:
boeki schreef:ok thx voor de info, kleine correctie ik rij met ne mcs in dark silver dus kdenk dat ik toch de mat zwarte ga nemen. :)

spijtig dat de mensen niet zelf opzoek gaan naar een wiel, maar gewoon de iedeen van een ander nemen, er zijn 100 miljoen verschillende modellen. Wees een beetje uniek zou ik zo zeggen

greetz

Dat is toch zijn keuze? Hoeveel BMW 3 of 5 Series rijden er wel niet rond met de 135M-velgen, of om bij dit onderwerp te blijven, hoeveel MINI's rijden er rond met S-velgen? Als je ze als eigenaar mooi vindt staan onder je wagen, dan koop je die toch gewoon? :?

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Wo Jul 25, 2007 12:35

Stefan_C schreef:spijtig dat de mensen niet zelf opzoek gaan naar een wiel, maar gewoon de iedeen van een ander nemen, er zijn 100 miljoen verschillende modellen. Wees een beetje uniek zou ik zo zeggen

greetz

Dat is dan jouw mening hè, niet iedereen heeft er boodschap aan om op zoek te gaan naar de "ultieme" MINI velg. Geen groter kuddebeest dan de mens zou ik zeggen (piercings, Bikkembergs, Nike air, Cavallo en allerlei hippe jeansmerken... moet ik nog verder gaan?), en zo ben jij ook vrees ik. En100 miljoen soorten velgen is nu ook wat overdreven hè.

BTW, welkom om mini2.be. Stel je misschien even voor in Who's Who :wink:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Wo Jul 25, 2007 12:53

grand_cru schreef:
Stefan_C schreef:spijtig dat de mensen niet zelf opzoek gaan naar een wiel, maar gewoon de iedeen van een ander nemen, er zijn 100 miljoen verschillende modellen. Wees een beetje uniek zou ik zo zeggen

greetz

Dat is dan jouw mening hè, niet iedereen heeft er boodschap aan om op zoek te gaan naar de "ultieme" MINI velg. Geen groter kuddebeest dan de mens zou ik zeggen (piercings, Bikkembergs, Nike air, Cavallo en allerlei hippe jeansmerken... moet ik nog verder gaan?), en zo ben jij ook vrees ik. En100 miljoen soorten velgen is nu ook wat overdreven hè.

BTW, welkom om mini2.be. Stel je misschien even voor in Who's Who :wink:

voilà se... De Cru heeft gesproken :grin: :wink:
Ik moet zeggen dat ik het nu ook wel een leuke binnenkomer vond van Stefan_C :shock:
Maar voor de rest...wees welkom!

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Wo Jul 25, 2007 12:58

Dangixxer schreef:voilà se... De Cru heeft gesproken :grin: :wink:
Ik moet zeggen dat ik het nu ook wel een leuke binnenkomer vond van Stefan_C :shock:
Maar voor de rest...wees welkom!

Bij ons noemen ze dat "binnen zonder bellen" :grin:

Misschien terug naar het Nini-topic nu :wink:

Stefan_C
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Stefan_C » Wo Jul 25, 2007 13:50

Dat is toch zijn keuze? Hoeveel BMW 3 of 5 Series rijden er wel niet rond met de 135M-velgen, of om bij dit onderwerp te blijven, hoeveel MINI's rijden er rond met S-velgen? Als je ze als eigenaar mooi vindt staan onder je wagen, dan koop je die toch gewoon? :?[/quote]

dat zijn oem wielen, vindt ik iets totaal anders

en ik geef mijn mening, meer ni

greetz

voel me hier al volledig thuis

Nini
MINI Fan

Berichtdoor Nini » Wo Jul 25, 2007 14:09

Sorry mannen, maar ik vind da hij wel een beetje gelijk heeft.
Ik zou ook ni heel graag hebben moest er iemand exact dezelfde velgen kopen als mij...maar ja, als da zo is dan is da zo eh.

En da van die S-spokes vind ik een beetje overdreven omda da een standaard-velg is van Mini...

In ieder geval Boeki, maakt ni uit wat je doet he, 't is jouw geld en jouw smaak (wa da wel een goeie smaak is :grin: ).

Greeetzzz

P.S. And back to me now :grin:

boeki
MINI Freak

Berichtdoor boeki » Wo Jul 25, 2007 14:14

Waar dan jullie zitten over te zagen mensen, tis al vermeld hoeveel mensen hebben er niet dezelfde polo's van tommy, scapa enz.
Kblijf zowieso bij mijn keuze en even ter vermelding het is enkel als WINTERvelg en de rest van het jaar bol ik rond met de volgende wielen.

Afbeelding

Nini
MINI Fan

Berichtdoor Nini » Wo Jul 25, 2007 14:26

Als ik eens terug veel geld heb, zal ik ook andere wintervelgen kopen en dan kunnen we afwisselen :D

Terug naar “Show & Shine - MINI”