Nini's Mini
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:Nini schreef:mijne starter van 1 van mijn xenons is kapot en nu moet ik die andere stomme lichten terug steken...
denk dat er hier meer MINI's rondbollen met van die "stomme lichten" dan andere !!!!
![]()
Haha ja, ma als ge die xenons steekt en ge haalt die derna eruit, dan is da persies of ge zie niks ni meer me die geel lichten...

boeki schreef:ok thx voor de info, kleine correctie ik rij met ne mcs in dark silver dus kdenk dat ik toch de mat zwarte ga nemen.
spijtig dat de mensen niet zelf opzoek gaan naar een wiel, maar gewoon de iedeen van een ander nemen, er zijn 100 miljoen verschillende modellen. Wees een beetje uniek zou ik zo zeggen
greetz
Stefan_C schreef:boeki schreef:ok thx voor de info, kleine correctie ik rij met ne mcs in dark silver dus kdenk dat ik toch de mat zwarte ga nemen.
spijtig dat de mensen niet zelf opzoek gaan naar een wiel, maar gewoon de iedeen van een ander nemen, er zijn 100 miljoen verschillende modellen. Wees een beetje uniek zou ik zo zeggen
greetz
Dat is toch zijn keuze? Hoeveel BMW 3 of 5 Series rijden er wel niet rond met de 135M-velgen, of om bij dit onderwerp te blijven, hoeveel MINI's rijden er rond met S-velgen? Als je ze als eigenaar mooi vindt staan onder je wagen, dan koop je die toch gewoon?

Stefan_C schreef:spijtig dat de mensen niet zelf opzoek gaan naar een wiel, maar gewoon de iedeen van een ander nemen, er zijn 100 miljoen verschillende modellen. Wees een beetje uniek zou ik zo zeggen
greetz
Dat is dan jouw mening hè, niet iedereen heeft er boodschap aan om op zoek te gaan naar de "ultieme" MINI velg. Geen groter kuddebeest dan de mens zou ik zeggen (piercings, Bikkembergs, Nike air, Cavallo en allerlei hippe jeansmerken... moet ik nog verder gaan?), en zo ben jij ook vrees ik. En100 miljoen soorten velgen is nu ook wat overdreven hè.
BTW, welkom om mini2.be. Stel je misschien even voor in Who's Who

grand_cru schreef:Stefan_C schreef:spijtig dat de mensen niet zelf opzoek gaan naar een wiel, maar gewoon de iedeen van een ander nemen, er zijn 100 miljoen verschillende modellen. Wees een beetje uniek zou ik zo zeggen
greetz
Dat is dan jouw mening hè, niet iedereen heeft er boodschap aan om op zoek te gaan naar de "ultieme" MINI velg. Geen groter kuddebeest dan de mens zou ik zeggen (piercings, Bikkembergs, Nike air, Cavallo en allerlei hippe jeansmerken... moet ik nog verder gaan?), en zo ben jij ook vrees ik. En100 miljoen soorten velgen is nu ook wat overdreven hè.
BTW, welkom om mini2.be. Stel je misschien even voor in Who's Who
voilà se... De Cru heeft gesproken

Ik moet zeggen dat ik het nu ook wel een leuke binnenkomer vond van Stefan_C

Maar voor de rest...wees welkom!
Dat is toch zijn keuze? Hoeveel BMW 3 of 5 Series rijden er wel niet rond met de 135M-velgen, of om bij dit onderwerp te blijven, hoeveel MINI's rijden er rond met S-velgen? Als je ze als eigenaar mooi vindt staan onder je wagen, dan koop je die toch gewoon?
[/quote]
dat zijn oem wielen, vindt ik iets totaal anders
en ik geef mijn mening, meer ni
greetz
voel me hier al volledig thuis

dat zijn oem wielen, vindt ik iets totaal anders
en ik geef mijn mening, meer ni
greetz
voel me hier al volledig thuis
Sorry mannen, maar ik vind da hij wel een beetje gelijk heeft.
Ik zou ook ni heel graag hebben moest er iemand exact dezelfde velgen kopen als mij...maar ja, als da zo is dan is da zo eh.
En da van die S-spokes vind ik een beetje overdreven omda da een standaard-velg is van Mini...
In ieder geval Boeki, maakt ni uit wat je doet he, 't is jouw geld en jouw smaak (wa da wel een goeie smaak is
).
Greeetzzz
P.S. And back to me now
Ik zou ook ni heel graag hebben moest er iemand exact dezelfde velgen kopen als mij...maar ja, als da zo is dan is da zo eh.
En da van die S-spokes vind ik een beetje overdreven omda da een standaard-velg is van Mini...
In ieder geval Boeki, maakt ni uit wat je doet he, 't is jouw geld en jouw smaak (wa da wel een goeie smaak is

Greeetzzz
P.S. And back to me now

Terug naar “Show & Shine - MINI”