Zoot - ONE Cosmos Black
Bij ons was het eigenlijk zo dat 'madame' al drie jaar aan het zagen was voor nen nieuwe mini ik zag dat eerst niet goed zitten (had toen al mijne classic )en wou eigenlijk nog ne classic bijkopen.maar ja dan hadden we drie auto's voor de deur staan en dat vond ik ook belachelijk as ge maar met twee kunt rijden tegelijkertijd dus zij heeft drie jaar moeten zagen voor de mini en waarschijnlijk zal ik drie jaar mogen zagen voor ik hem mag veranderen

YELLOW_DINO schreef:Bij ons was het eigenlijk zo dat 'madame' al drie jaar aan het zagen was voor nen nieuwe mini ik zag dat eerst niet goed zitten (had toen al mijne classic )en wou eigenlijk nog ne classic bijkopen.maar ja dan hadden we drie auto's voor de deur staan en dat vond ik ook belachelijk as ge maar met twee kunt rijden tegelijkertijd dus zij heeft drie jaar moeten zagen voor de mini en waarschijnlijk zal ik drie jaar mogen zagen voor ik hem mag veranderen![]()
tjah, zo gaat dat in Boechout h?, Bart Peeters zong er ook al over...
Sterkte

ja voor een vlag of schaakbord op het dak daar kan ik ze wel zover mee krijgen
maar ja ik zou dino niet zijn moest ik er ieys zeer speciaals op willen h? zoals die engelsman zijn dak (met michael caine op van the italian job)
dus ben ik op zoek naar iets totaal origineels om op mijn dak te laten spuiten
maar ja ik zou dino niet zijn moest ik er ieys zeer speciaals op willen h? zoals die engelsman zijn dak (met michael caine op van the italian job)
dus ben ik op zoek naar iets totaal origineels om op mijn dak te laten spuiten
- Racing Green
- MINI Master
Terug naar “Show & Shine - MINI”