Gauthier Nieuwe COO
- MY Dweiltje
- MINI Master
Ben hier bij 2 reclamebestickeraars geweest, maar beiden geen mat zwart meer, en niet direct de intentie om het terug binnen te pakken omdat ze het niet echt veel nodig hebben. Eentje had wel nog mat zwart, maar voor binnengebruik.
Had nochtans vanavond of morgenavond de zwart blinkende beltline nog willen vervangen door een matte.
Eigenlijk heb je 4 stroken nodig van 16mm breed en 2m lang. Het langste stuk dat je nodig hebt is ongeveer 170cm aan de voorruit, en met de rest kan je dan al de rest doen met nog wat overschot.
Moest je er nog nieuwe laten maken
...
Had nochtans vanavond of morgenavond de zwart blinkende beltline nog willen vervangen door een matte.
Eigenlijk heb je 4 stroken nodig van 16mm breed en 2m lang. Het langste stuk dat je nodig hebt is ongeveer 170cm aan de voorruit, en met de rest kan je dan al de rest doen met nog wat overschot.
Moest je er nog nieuwe laten maken

varavital schreef:koemans schreef:ik heb ook nog 2 stukjes van 2 meter if you like
Heb er 4 nodig om alles te doen, en die van u zullen dan 15mm zijn. Ben nog wat aan het zoeken, zal ze wel vinden, zal alleen niet meer in orde komen voor MU denk ik.
als je wil zal ik morgen is gaan luisteren voor jou in gent dan zal ik wel spoed delivery spelen

Terug naar “Show & Shine - MINI”