Clubmanner schreef:Veel succes ermee!
Hopelijk kan je maandagavond knallen![]()
merci Clubmanner !! ik hoop dat ook ..

sscooper schreef:gewoon geven wat je beloofd .. ben echt teleurgesteld dat ik er mijn heel kostbare vrije tijd ingestoken heb ...
YorkPower schreef:Bij Beek staat de bank pessimistischer ingesteld dan bij andere tuners.
Stafke schreef:Ik blijf het raar vinden dat pepi wel aan zen peekaas geraakt bij rw&s en door zip getuned en Steven niet.
Blijft wel een verschil van een dikke 20 pk.
Anyway, al dat peekaa gedoe eigenlijk, als mijn mini vlot genoeg rijd naar mijn zin vind ik het al lang goed.
Ik mag morgen naar 2 andere banken gaan en dan heb ik plots bij de 1 20 pk bij en bij de ander 20 pk minder ..... Wat weten we hieruit ?
sscooper schreef:@ freek en stefaan , zou 1 van jullie kunne zien met jullie dyno dash of hij nu werkelijk te arm draait rond 5500 toeren .. dan ben ik wat op mn gemak![]()
YorkPower schreef:Kunnen we met de club zo geen bank aankopen en dezelfde waarden gebruiken voor het verlies zoals MINI en BMW dat doen?
Dan zijn we pas zeker!
Dangixxer schreef:Jij ni Staffe.....?
Ik herinner mij nog da je belde om de grafiek bij RW&S te vragen waar je 239 pk had ipv die andere waar het maar 231 was....![]()
![]()
cooperke s schreef:1320...niet het bedrijf maar de achterliggende gedachte...dan kan je vandaar uit spelen met cijferkes...
Stafke schreef:239 klinkt leuker hè.
Maar ben we er wel van bewust dat ik maar rond de 215 à 220 effectief heb hoor.
Ben er daar toen ook achter gekomen dat daar veel verschil in zit ( was toen men 2de testbank ooit )
fred schreef:Gisteren een blacked out BMW 7 gezien met alpina bits, hij had ook de classic velgen, maar dan int zwart. Echt enorm vet, moest gelijk aan de jouwe denken. Ik kan alleen de classics niet vinden op de site, zijn de jouwe reps of originele alpina's?
De dynamic velgen zijn ook maar 7,5" breed
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten