Xefke's Cooper S
En het is namelijk software die op maat is van de wagen zelf.
Dus met een prijs van 1000 eur rond (zoals afgesproken met de mensen van PPE) zit dit nog niet zo slecht... lijkt me...
't is dan ook weeral korter bij huis...
en.... omdat iedereen hier toch strak staat van het uniek zijn tegenwoordig... zou ik de eerste zijn (in de club) met r53 uit de PPE stal. (zoals je zei Freek
)
Dus met een prijs van 1000 eur rond (zoals afgesproken met de mensen van PPE) zit dit nog niet zo slecht... lijkt me...
en.... omdat iedereen hier toch strak staat van het uniek zijn tegenwoordig... zou ik de eerste zijn (in de club) met r53 uit de PPE stal. (zoals je zei Freek

Xefke schreef:En het is namelijk software die op maat is van de wagen zelf.
en.... omdat iedereen hier toch strak staat van het uniek zijn tegenwoordig... zou ik de eerste zijn (in de club) met r53 uit de PPE stal. (zoals je zei Freek)
Zeker geen slechte prijs!
Ik zat rond de 825 met metingen inbegrepen.
En als je al 300 km uitspaart....
Op naar PPE!
Ik ben der al helemaal klaar voor

Dangixxer schreef:Xefke schreef:En het is namelijk software die op maat is van de wagen zelf.
en.... omdat iedereen hier toch strak staat van het uniek zijn tegenwoordig... zou ik de eerste zijn (in de club) met r53 uit de PPE stal. (zoals je zei Freek)
Zeker geen slechte prijs!
Ik zat rond de 825 met metingen inbegrepen.
En als je al 300 km uitspaart....
Op naar PPE!
Ik ben der al helemaal klaar voor![]()
Gij misschien wel, maar m'n bankrekening iets minder...

Terug naar “Show & Shine - MINI”