Stafke's Blue Lightning Clubman S
- MY Dweiltje
- MINI Master
YorkPower schreef:Even een vraagje,
Ik zie overal zoveel verschillende prijzen voor banden etc.. Maar weten jullie hoeveel een setje van 4 zomerbanden kost voor de Conical spokes van MINI? Liefst van een merk maar geen super merk:D Bridgestone, Michellin achtig:)
En dat blauw is echt prachtig he! Hmmm
Wat is er mis met een A merk,...?? Als je even uitzoekt kan je ook de diverse A-merken aan een goede prijs inkopen!
MY Dweiltje schreef:YorkPower schreef:Even een vraagje,
Ik zie overal zoveel verschillende prijzen voor banden etc.. Maar weten jullie hoeveel een setje van 4 zomerbanden kost voor de Conical spokes van MINI? Liefst van een merk maar geen super merk:D Bridgestone, Michellin achtig:)
Wat is er mis met een A merk,...?? Als je even uitzoekt kan je ook de diverse A-merken aan een goede prijs inkopen!
Eigenlijk bedoelde ik juist wel een A merk... maar ik merk (

Dus liefst wel van 1 van die grote merken, want een band is net zoals je schoenzool.. Het enige contact met de ondergrond, dus liefst een zo goed mogelijk contact

- MY Dweiltje
- MINI Master
YorkPower schreef:MY Dweiltje schreef:YorkPower schreef:Even een vraagje,
Eigenlijk bedoelde ik juist wel een A merk... maar ik merk () net zelf dat het nogal onduidelijk was
![]()
Dus liefst wel van 1 van die grote merken, want een band is net zoals je schoenzool.. Het enige contact met de ondergrond, dus liefst een zo goed mogelijk contact
Inderdaad, en dat wordt soms vergeten! alsook de juiste bandendruk!
jbcola schreef:Stafke schreef:Setje winterbanden met wintervelgskes komen er morgen op.
Toyo snowprox S953
Ik wist niet dat David er al gevonden had?
Ik wachte nog steeds op tel van hem .... maar helaas is het in winterbanden land snel handelen geblazen tegenwoordig.
Heb dus nog ergens anders een setje gevonden

- MY Dweiltje
- MINI Master
Terug naar “Show & Shine - MINI”