Xefke's Cooper S
PEPI schreef:BTW verwittigt mij op voorhand hé als ze gewapend met deegrol naar den brunch komt hé
Kzeg gewoon altijd "das mijn fout ni, ze stoken mij daar op om da te doen"

Achja... sommigen gaan voor x aantal eur op reis naar jakkamakka of kweniwaar... of kopen elke maand voor honderden euro's kleren... ieder z'n verslaving zeg ik altijd

Xefke schreef:PEPI schreef:BTW verwittigt mij op voorhand hé als ze gewapend met deegrol naar den brunch komt hé
Kzeg gewoon altijd "das mijn fout ni, ze stoken mij daar op om da te doen"
Achja... sommigen gaan voor x aantal eur op reis naar jakkamakka of kweniwaar... of kopen elke maand voor honderden euro's kleren... ieder z'n verslaving zeg ik altijd![]()
daar heb je nu Groot gelijk in se Maatje.. ik zeg altijs " ieder diertje zn pleziertje"

en zo heeft ieder mens iets ... heb me laatste tijd ook al goe terug laten gaan al was dat ni direct het plan paar maanden terug.. maar als je iets wilt gewoon doen en ervoor gaan " je leeft maar 1 keer en nu moet je het doen "

sscooper schreef:ziet er goe uit maatje... en ben je er content van? want bij mij toen schuurde ze echt wel veel in de kassen maar de ET waarde van mn Dotz waren natuurlijk dan ook 38 ...
je hebt ze goe opgeblonken percies amai , al het vet is weg..
![]()
![]()
toch blij dat je mn 2 setjes hebt genomen ipv 1?
Moet 't nog wat bekijken. Ik geef 't een weekje, dan verreken we alles wel hé steven

*zucht*
De wielen raken iets te veel naar m'n zin... Dus hoe leuk 't er ook uit ziet... ze gaan er onderuit waarschijnlijk... en aangezien 12mm de smalste spacers zijn die kunnen geplaatst worden zal 't terug naar de basics zijn...
Ik weet dat er gezegd wordt "dat aanlopen hoort erbij" maar zo hardcore ben ik net niet...
M'n banden hebben er trouwens ook last van (zijn al helemaal beschaart door de wielkasten...)
De wielen raken iets te veel naar m'n zin... Dus hoe leuk 't er ook uit ziet... ze gaan er onderuit waarschijnlijk... en aangezien 12mm de smalste spacers zijn die kunnen geplaatst worden zal 't terug naar de basics zijn...

Ik weet dat er gezegd wordt "dat aanlopen hoort erbij" maar zo hardcore ben ik net niet...
M'n banden hebben er trouwens ook last van (zijn al helemaal beschaart door de wielkasten...)
Xefke schreef:*zucht*
De wielen raken iets te veel naar m'n zin... Dus hoe leuk 't er ook uit ziet... ze gaan er onderuit waarschijnlijk... en aangezien 12mm de smalste spacers zijn die kunnen geplaatst worden zal 't terug naar de basics zijn...![]()
Er bestaan toch ook 8 mm spacers...?
Zie JBcola.
Dangixxer schreef:Xefke schreef:*zucht*
De wielen raken iets te veel naar m'n zin... Dus hoe leuk 't er ook uit ziet... ze gaan er onderuit waarschijnlijk... en aangezien 12mm de smalste spacers zijn die kunnen geplaatst worden zal 't terug naar de basics zijn...![]()
Er bestaan toch ook 8 mm spacers...?
Zie JBcola.
En ne dremel...

Terug naar “Show & Shine - MINI”