minibandit's Fearless Black One

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Jan 13, 2006 20:15

YELLOW_DINO schreef:Ik denk niet dat je dan van die schokken zult verlost zijn met een typhoon-kitje.Daar zul je toch iets van motorupgrade of chip moeten steken.Je moet maar is rondhoren bij anderen.

Dat volgt ZEKER nog, maar hoop doet leven h? :P
(aangezien het originele filterelement nogal vervuild is, en dus zeker invloed heeft op de prestaties...)
eerst enkele andere zaken op orde brengen, om de chip ten volle tot z'n recht te doen komen :-

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Jan 13, 2006 21:32

:cry: Vandaag bij scheunemann nog maar eens bevestiging gekregen over "mindere" aankoop van mijn DEVIL uitlaat...
die mechanieker sprak over een mooie look maar ook over een versleten "sissend" geluid :cry: :oops:
en begon tegelijkertijd reklame te maken over de Links rechts uitlaatpartij van Laser......... :roll:(met mooie bijbehorende bromsound)
denk dat ik voor de ALV m'n origineel pijpke terug ga monteren :cry:

schumi
MINI Master

Berichtdoor schumi » Vr Jan 13, 2006 21:41

minibandit schreef:
wazowski schreef:Wat heb je besteld Gunter?

Wat denk je :wink: een Typhoontje natuurlijk...

De beste keuze... mooie sound..

Greetz

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Jan 13, 2006 21:51

schumi schreef:De beste keuze... mooie sound..

Greetz

wazowski vertelde me over jouw "pure" mooie sound , en aan z'n glimlach kon ik genoeg opmaken ...
Kijk uit naar de ALV om jouw sound in real life te mogen meemaken :P

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Jan 13, 2006 22:54

btw vandaag ook bleuvision standlichten en silvervision zijpinkertjes gestoken :shock:
ik weet het dit zijn maar details maar ook deze zijn belangrijk h? :wink:
en het geeft toch een algemeen cleanere look :)

zoot
MINI-aholic

Berichtdoor zoot » Za Jan 14, 2006 9:02

minibandit schreef::cry: Vandaag bij scheunemann nog maar eens bevestiging gekregen over "mindere" aankoop van mijn DEVIL uitlaat...
die mechanieker sprak over een mooie look maar ook over een versleten "sissend" geluid :cry: :oops:
en begon tegelijkertijd reklame te maken over de Links rechts uitlaatpartij van Laser......... :roll:(met mooie bijbehorende bromsound)
denk dat ik voor de ALV m'n origineel pijpke terug ga monteren :cry:

laser r+l.... hmmmm..... great looks, great sound! :grin:

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Za Jan 14, 2006 13:01

idd, maar persoonlijk vind ik dat ge dan ook chroom handgreep en in de bumper moet hebben. Zonder dat chroom vind ik het dan wat mager overkomen. Just my 2 cents :wink:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Jan 20, 2006 19:37

:( :( :cry: ](*,) vandaag voor m'n K&N gaan zien, was niet geleverd...
verkoper verzekerde me dat ze normaal maar een weekje levertijd opgeven :oops: (mms Backorder, hopelijk niet)
maandag weet ik meer, dus nog een weekendje zonder dan h? :x

vandaag ook olie-lekske aan linker steekas laten maken...
ze hebben trouwens ook de alternator-riem vervangen, blijkbaar was er een officieel rondsturen geweest over dit geval door BMW (probleem is op dit forum al besproken geweest, nl raar geluid bij koudstart...)
ben er nu vanaf :P

nog leuk startknopke gezien officieel van BMW/MINI, zit links van de Km teller in dashboard, prijs viel ook wel mee eigenlijk :wink:

btw @ fred : teveel chroom is ook niet da h?... (voor sommige mensen toch :wink: )

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Zo Jan 22, 2006 19:25

minibandit schreef:nog leuk startknopke gezien officieel van BMW/MINI, zit links van de Km teller in dashboard, prijs viel ook wel mee eigenlijk :wink:

Heb ik ook gezien, appart middenstuk van het dashboard. Zag er een coole gadget uit, maar dan zit ge nog altijd met uw sleutelcontact. Hoeveel kostte die?

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Jan 22, 2006 20:06

ah heb ik nog niets van gezien van die startknop, lijkt me ook wel een leuk hebbedingetje :grin: wil ik wel eens de prijs van weten :shock:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Jan 23, 2006 18:22

fred schreef:
minibandit schreef:nog leuk startknopke gezien officieel van BMW/MINI, zit links van de Km teller in dashboard, prijs viel ook wel mee eigenlijk :wink:

Heb ik ook gezien, appart middenstuk van het dashboard. Zag er een coole gadget uit, maar dan zit ge nog altijd met uw sleutelcontact. Hoeveel kostte die?

ben niet 100% zeker maar dacht iets meer dan 200?, geplaatst...
en die contactsleutel zorgt er wel voor dat niet iedereen je wagen zomaar kan starten :wink:
had dat in m'n classic ook steken 8)

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Jan 23, 2006 19:29

vandaag nog leuk nieuws gekregen...

Afbeelding

M'n K&N Typhoon is geleverd \:D/ \:D/ \:D/

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Jan 23, 2006 19:38

enkelen zullen het al wel weten (omdat ze zelf ne Typhoon steken hebben h? schumi :wink: :P )
maar zo ziet er dat uit als dat geplaatst is :shock: =P~ =D>

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let ook ff op m'n nog redelijk proper motorblokske, zelfs in de (vettige) winterperiode :P :wink:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Jan 23, 2006 19:45

jongens (en meisjes 8) ) de sound =P~ :- =P~ is diep en mjam mjam lekker
ook het inhouden (tenminste dat gevoel) bij lage toerentallen is veel minder erg... \:D/
het "gasgevoel" is veel directer, veel betere respons
en natuurlijk ja de sound h? =P~ :- =P~ oeps dat had ik al gezegd zeker... :P :wink:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Jan 23, 2006 19:49

nog even een pics'ke van m'n toch wel erg vervuild standaard filterelementje :twisted:
ben blij dat ik daar vanaf ben :grin:

Afbeelding

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Za Feb 18, 2006 22:20

nog een belangrijk detailke deze week aangebracht... :shock: =D>

Afbeelding
Afbeelding
al iets meer aangekleed... =D>
moet zeggen staat wel bij dat jet black... :P

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Feb 19, 2006 0:12

Belangrijk detailke :shock: , h??l belangrijk :grin: .

Beachboyke69
MINI Freak

Berichtdoor Beachboyke69 » Wo Feb 22, 2006 13:03

@minibandit ...

gisteren ff langs geweest bij Bi?lle
witte zijpinkertjes met shark-tail grilletjes zijn het gevolg

wat kost zoiets ?? :grin:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Wo Feb 22, 2006 18:47

komen ook van bij Bi?lle... was iets van een 90 ? dacht ik :?

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Do Feb 23, 2006 23:50

minibandit schreef:dit heeft mij 151 eurokes gekost !! bij car equipment in st-job-in't-goor
normaal gezien ging ik hem zelf plaatsen (wat ik beter had gedaan :twisted: ) maar de plaatsing was gratis na ff overleggen met de eigenaar !
hij beloofde me ongeveer 1 uurtje werk en we kregen zelfs een auto om in de buurt ff iets te gaan drinken :P tot zover het goede nieuws !!!!

na die tijd terug naar de garage gereden en wat bleek de buis was doorgezaagd en er was verder nog nx gebeurd, potje lag op de werkbank en de gast die de plaatsing zou uitvoeren was nergens te bespeuren...
ik naar de patron en bleek dat het ging om een speciale "lange" bout die te niet in stock was en zijn gast was die ff gaan halen meer dan een uur is die nog weggebleven ( want de boutenwinkel was gesloten en hij is er dan maar thuis eentje gaan zoeken)
toen hij terug aan de slag ging bleek dat het dempertje niet zo vlotjes op z'n plaats zou geraken als gedacht! zelfs niet met die "lange" bout :wink:
volgens de patron was het ophang-systeem van MINI ondertss anders gemaakt :roll: wat de nodige problemen gaf !!

na veel gepuf en gezever over serieus zijn broek scheuren aan deze zaak besloot hij de resterende 3 dempers uit de aanbieding te halen (wat tot op vandaag nog niet is gebeurd: zie website onder promoties )
na 4 h 15 minuten is de MINI van de brug gereden met gemonteerde demper :shock: :shock: zonder xtra geluid... :cry: :cry:
zou volgens hem een zwaardere sound hebben gegeven maar blijkbaar alleen in zijn oren :cry:

enfin wij blij dat we naar huis konden tot we hem de dag nadien zagen in daglicht :twisted: hij was tijdens het ritje naar huis al volledig naar de linkerkant van de uitsparing in de bumper geschoven !!!!
dus ik kan er deze week toch nog zelf aan beginnen en we waren een ganse zaterdagnm rijplezier kwijt !
de demper zal dus wel blijven dienen voor de looks tot er iets anders (luider) onder komt :o

leuk (of mider leuk eigenlijk)detail...
DIT gevonden op ebay :twisted: :twisted:

zoals u zelf kan lezen heb ik niet overdreven blijkbaar h?... :cry:

Terug naar “Show & Shine - MINI”