...Minichael's Mini... SOLD...
- minibandit
- MINI Nutter
zoals ik elders al opmerkte ...
oeps...da ziet er ni al te goe uit !
op een hoek "gepakt" en de opening met de koffer is ook geraakt !
normaalgezien zijn de hoeken de sterkste punten...als die zo verwrongen zijn zal het wel een deftige bonk geweest zijn
is de opening van de deur ook geraakt ?
daar kan je meestal ook een beetje uit aflezen hoe ver de schok gegaan is
in ieder geval succes met het bestek en de herstelling
gelukkig valt de lichamelijke schade mee !!!

oeps...da ziet er ni al te goe uit !
op een hoek "gepakt" en de opening met de koffer is ook geraakt !
normaalgezien zijn de hoeken de sterkste punten...als die zo verwrongen zijn zal het wel een deftige bonk geweest zijn

is de opening van de deur ook geraakt ?
daar kan je meestal ook een beetje uit aflezen hoe ver de schok gegaan is

in ieder geval succes met het bestek en de herstelling

gelukkig valt de lichamelijke schade mee !!!
PEPI schreef:Amai, dat zier er weer schoon uitHou die nek goed in de gaten hoor Isabel ! En denk erom, blijven zagen over pijn als je bij de dokter bent hoor !! Alleen zo betalen ze een schadevergoeding voor het geleden leed...
In ieder geval veel succes met de verdere afhandeling van je ongevalschade !
Zeker doen wat Pepi hier zegt.
Heb zelf ooit een aantal jaar geleden een soortgelijk ongeval gehad op de autostrade.
Achteraan in mijn auto gereden snelheidsverschil 100kl/uur.
Tot vandaag nog altijd af en toe last in de nek. ( bij vochtig weer )

Maar toen geen aandacht aan besteed, dus zeker nazien en blijven zagen !!!!
Zeker op laten bevestigen dat je naar de dokter bent geweest en blijvende pijn hebt !!
Verder hoop ik dat alles in orde komt met de mini.
Dat ze die kofferlijn en deurlijn toch maar goed nazien hoor !!

Veel succes met de herstelling en de verzekering maar aangezien je niet in fout bent zal dat geen probleem zijn. Zoals de rest het al zei is de gezondheid veel belangrijker dus laat de dokter niet gerust bij de minste klacht

Hopelijk is het snel achter de rug en tot dan veel moed gewenst!
Een aantal jaren geleden hebben wij een soortgelijk ongeval gehad, en Chantal had toen ook een whiplash gehad. Laat dit maar goed verzorgen en naar een goede kinisist.
Chantal is toen 3 weken thuis geweest van werken en daarna nog een tijdje deeltijds gaan werken.
Als je niet in fout bent, komt het met de Mini wel snel in orde.
Beter de Mini kapot dan Isabel
Veel sterkte in elk geval.
Chantal is toen 3 weken thuis geweest van werken en daarna nog een tijdje deeltijds gaan werken.
Als je niet in fout bent, komt het met de Mini wel snel in orde.
Beter de Mini kapot dan Isabel

Veel sterkte in elk geval.
Xefke schreef:Minichael schreef:Morgen is naar VanOsch rijden en naar de verzekering..
Is vragen bij mini of ze niks kunne forcere qua bumpers met de naam AERO![]()
Lolz, da gaan ze ni meteen doen zenne denk ik, aangezien uwe voorbumper en sideskirts ni geraakt zijn. Maar wie weet
ja en zo'n aero-kitje of eventueel een deel ervan kost bij de dealer stukken van mensen!
maar wie weet....
Dangixxer schreef:Xefke schreef:Minichael schreef:Morgen is naar VanOsch rijden en naar de verzekering..
Is vragen bij mini of ze niks kunne forcere qua bumpers met de naam AERO![]()
Lolz, da gaan ze ni meteen doen zenne denk ik, aangezien uwe voorbumper en sideskirts ni geraakt zijn. Maar wie weet
ja en zo'n aero-kitje of eventueel een deel ervan kost bij de dealer stukken van mensen!
maar wie weet....
Jah... aan een nieuwprijs excl plaatsing van 1700 euro gaan ze dat ni meteen toelaten... of je moest een goeie 1000 euro bijleggen...
Zonde dat die kits zo duur zijn bij de dealer
Terug naar “Show & Shine - MINI”