Sminnen's MCS
Blij te horen dat ie in de smaak valt. Bedankt voor de lovende feedback allemaal. Dat doet me wat
Normaal was dit de op ??n na laatste mod geweest, en had ik nog JCW zetels gestoken, maar nadat ik nog eens in die van Domingo gezeten had, bleek dat die echt niet gemaakt zijn voor lange en/of gezette mensen. Vooral op schouderhoogte was het tekort aan plaats -letterlijk- nijpend. En andere zeteltjes dan die van JCW... ben er nog niet uit, maar ik denk het niet. Optisch blijft ie dus omszeggens zoals ie nu is.
Nu het motorgedeelte verder aanpakken:
- Poelie + aangepaste SW
- Geflowde cilinderkop met grotere kleppen
- Aluminium vliegwiel
- Grotere throttle body
- Nitro's
Of een Supercharger/turbo combo voor als het net dat beetje meer mag zijn...
Eerst eens zien wat er van belastingsgeld terug komt vloeien

Normaal was dit de op ??n na laatste mod geweest, en had ik nog JCW zetels gestoken, maar nadat ik nog eens in die van Domingo gezeten had, bleek dat die echt niet gemaakt zijn voor lange en/of gezette mensen. Vooral op schouderhoogte was het tekort aan plaats -letterlijk- nijpend. En andere zeteltjes dan die van JCW... ben er nog niet uit, maar ik denk het niet. Optisch blijft ie dus omszeggens zoals ie nu is.
Nu het motorgedeelte verder aanpakken:
- Poelie + aangepaste SW
- Geflowde cilinderkop met grotere kleppen
- Aluminium vliegwiel
- Grotere throttle body
- Nitro's

Of een Supercharger/turbo combo voor als het net dat beetje meer mag zijn...
Eerst eens zien wat er van belastingsgeld terug komt vloeien

Krijgen smurfen dan een opleiding automechanica mischien?
De injector herkennen ze niet as such, en de NOS-fles kan je toch zo wegwerken, vermomt als brandblusser. Compleet met keurings -en houdbaarheidsdatum natuurlijk
Anyway... zou eerst voor de meer conventionele tune-ups gaan, en pas in laatste instantie ook voor NOS-injectie hoor. All in good time...

De injector herkennen ze niet as such, en de NOS-fles kan je toch zo wegwerken, vermomt als brandblusser. Compleet met keurings -en houdbaarheidsdatum natuurlijk

Anyway... zou eerst voor de meer conventionele tune-ups gaan, en pas in laatste instantie ook voor NOS-injectie hoor. All in good time...
sminnen schreef:Krijgen smurfen dan een opleiding automechanica mischien?![]()
Ik vrees -en da is spijtig- dat de smurfen van vandaag toch wel slimmer zijn dan we denken.Zou het toch maar zwaar overwegen om NOS te laten voor wat het is.
NOS - NO? - Stikstofoxide
NO = stikstofoxide, NO? = stikstofdioxide of vergis ik mij?
Werkt dat echt of is dat puur voor de show? Ik zie dat in Amerikaanse films (Fast en Furious, Mad Max) maar films zijn dan ook films. Wat is nog realiteit. Hoe gaat dat precies in zijn werking? Zijn er in Belgi? mensen die zo'n auto hebben?
Number 19 schreef:NO = stikstofoxide, NO? = stikstofdioxide of vergis ik mij?
Werkt dat echt of is dat puur voor de show? Ik zie dat in Amerikaanse films (Fast en Furious, Mad Max) maar films zijn dan ook films. Wat is nog realiteit. Hoe gaat dat precies in zijn werking? Zijn er in Belgi? mensen die zo'n auto hebben?
Mijn fout. Moest N?O zijn ipv NO?. Lachgas dus

M7/Venom verkoopt er zo'n... We zou je moeten oppassen dat de cilinderwanden niet gaan barsten door de plotselinge afkoeling die de (sterk gekoelde) NO?...
Op de site van NOS vind je hierover verdere info.
DCBruno schreef:...en je reed toen al diagonaal over de drempels, hoe ga je ze nu 'berijden'?
toch een vraagje, je vertelde om je blauwige kerstverlichting met extra witte ledjes te vervangen: any progress?
De Aero kit heeft weinig of geen effect op de rijhoogte. Vroeger kreeg ik m'n vuist niet meer onder de voorspoiler, ook nu ook niet. Het blijft dus zigzaggen over verkeersplateaus -en drempels, en de achteruitkijkspiegel in 't oog houden opdat er niemand op rijdt bij het vertragen

De PIAA dual LEDs hebben ondertussen plaats gemaakt voor PIAA Ultra white quad LED's, maar die zijn zo wit/fel dat ze een lichtblauwe schijn afgeven. Te blauw naar mijn mening. Heb in Duitsland weer een nieuw paar quad LED's besteld. Domingo heeft de PIAA dual LED's (wit/wit) steken, maar die geven nog niet zoveel licht af als ik wel zou willen. The quest for the mighty LED's continues...
YELLOW_DINO schreef:zeg Sven moet is wat weten bij ons in de straat staat er ne cooper works met nummerplaat LNM-008 maar die werkt ergens in een garage denk ik want is regelmatig andere mini met zelfde plaat
007, altijd James Bond, altijd met een andere griet
006 ook geheim agent
LNM-008, altijd zelfde nummerplaat, altijd met een andere MINI
LNM-009 ook geheim agent

Had graag MIN-111 gehad, maar dat is natuurlijk een moto-plaat, MCS-001 uiteraard ook. Vandaar LNM-009 en zo'n 30.000BEF bespaard

Idd een duizendste luk dat LNM-008 ook op een MINI plakt. Leuk om weten

- Racing Green
- MINI Master
Terug naar “Show & Shine - MINI”