Jaajke's Mini One D Seven --> Parklane
Jaajke's Mini One D Seven --> Parklane
14 februari 2006:Vandaag toch al mijn Mini gaan bestellen bij Davo in Tongeren omwille van de lange wachtlijst. De levering na bestelling vandaag was al voor juli. Aangezien ik dan mijn auto nodig heb komt het ideaal uit!
Het is dus een Mini One D Seven geworden.
::Update::
9 april 2006:
Gisteren ben ik bij mijn dealer gaan kijken naar een Mini One D Parklane in de showroom. Ook buiten stonden 2 Parklanes te wachten op hun eigenaars, dus kon ik er 3 aanschouwen! Ja het was helemaal mijn ding, en heb dan ook besloten om de Seven om te zetten in een Parklane pakket!
Dus halverwege juli mag ik mijn eigen Mini One D Parklane gaan ophalen. Nog een dikke 3maanden wachten helaas.
Ik ga zeker nog proberen naar meetings te komen vooralleer ik mijn MINI heb, en daarna zeker! Ik zie er nu al naar uit !!!!
Groetjes,
Jaajke (Judith)
Het is dus een Mini One D Seven geworden.
::Update::
9 april 2006:
Gisteren ben ik bij mijn dealer gaan kijken naar een Mini One D Parklane in de showroom. Ook buiten stonden 2 Parklanes te wachten op hun eigenaars, dus kon ik er 3 aanschouwen! Ja het was helemaal mijn ding, en heb dan ook besloten om de Seven om te zetten in een Parklane pakket!
Dus halverwege juli mag ik mijn eigen Mini One D Parklane gaan ophalen. Nog een dikke 3maanden wachten helaas.
Ik ga zeker nog proberen naar meetings te komen vooralleer ik mijn MINI heb, en daarna zeker! Ik zie er nu al naar uit !!!!
Groetjes,
Jaajke (Judith)
Laatst gewijzigd door Jaajke op Zo Apr 09, 2006 15:56, 4 keer totaal gewijzigd.
- !nathalie!
- MINI Master
fred schreef:mooi mooi. S tankdop zit niet inbegrepen bij het chrome line ex. Nog plannen mee?
Ik zou nog wel het dak willen laten spuiten in een contrastkleur zoals wit. Zou 250 euro kosten . Verder even geen plannen aangezien ik dan al arm genoeg ben

Ik heb nu wel het chrome exterieur, maar wat omvat het nu weer juist?
Gisteren zoveel te horen gekregen dat ik het niet meer weet?
Wie kan me hier mee helpen?
Terug naar “Show & Shine - MINI”