Black Beauty
Black Beauty
[img=http://img479.imageshack.us/img479/8168/miniupgrade7acevenusvelgen7x17.th.jpg]
Voila ziehier de zolang verwachte velgen van Black Beauty. Wel niet letten op de roest. De auto was net gekuist en schijven slaan dan altijd roestig uit.
Voila ziehier de zolang verwachte velgen van Black Beauty. Wel niet letten op de roest. De auto was net gekuist en schijven slaan dan altijd roestig uit.
Nu het me dan uiteindelijk toch gelukt is om fotookes te posten gaan we Black Beauty haar transformatie in beeld te brengen
Nog maagdelijk nieuw (3 weken oud) tijdens de openingsrit 2006
Nadien de chrom?ringen vooraan rond de pinkers en mistlichten.
DE sharktail grilletjes en de Black Beauty vermelding (Voordien Park Lane)[IMG]
De zendmast vervangen door een iets subtieler exemplaar.[URL=http://img243.imageshack.us/my.php?image=miniupgrade5zwartwittenummerpl.jpg]
Dan ook maar een "zwarte" nummerplaat aangeschaft. Past beter bij het geheel.
Nep gezandstraalde achteruitkijkspiegeltjes.
De voorlopig laatste aanpassing waren dus de Ace Venus 7x17" velgen met Dunlop 205/45 17 schoentjes eromheen.

Nog maagdelijk nieuw (3 weken oud) tijdens de openingsrit 2006

Nadien de chrom?ringen vooraan rond de pinkers en mistlichten.

DE sharktail grilletjes en de Black Beauty vermelding (Voordien Park Lane)[IMG]
De zendmast vervangen door een iets subtieler exemplaar.[URL=http://img243.imageshack.us/my.php?image=miniupgrade5zwartwittenummerpl.jpg]

Dan ook maar een "zwarte" nummerplaat aangeschaft. Past beter bij het geheel.

Nep gezandstraalde achteruitkijkspiegeltjes.

De voorlopig laatste aanpassing waren dus de Ace Venus 7x17" velgen met Dunlop 205/45 17 schoentjes eromheen.
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
cooper schreef:Wat is het toch allemaal simpel als ge het kunt.
is allemaal ni zo moeilijk anders kreeg ik het ook ni klaar zene...

enkel bij image shack na "host it" ff wachten en dan linkje onder al die reclame brol copi?ren en in uwe post plakken...

tenminste zo doe ik het toch en da blijkt te werken h?...

enkel wa oppassen met uwe photo size...maar kan redelijk grote aan hoor...

- minibandit
- MINI Nutter
- mini black n'croom
- MINI Freak
minibandit schreef:cooper schreef:Wat is het toch allemaal simpel als ge het kunt.
is allemaal ni zo moeilijk anders kreeg ik het ook ni klaar zene...![]()
enkel bij image shack na "host it" ff wachten en dan linkje onder al die reclame brol copi?ren en in uwe post plakken...
tenminste zo doe ik het toch en da blijkt te werken h?...![]()
enkel wa oppassen met uwe photo size...maar kan redelijk grote aan hoor...
Zo had ik het gedaan maar leek blijkbaar toch ni goed te komen.
fred schreef:Super cooper, velgen passen er goed onder. Wat een verschil met die wielen ...
Nog plannen in de toekomst?
In de toekomst nog een beetje door de knietjes zeker h?. En als Erik de aerospoiler terug kan leveren nog een vleugeltje erop vanachter. En dan ... wie weet mogelijkheden genoeg. Stoppen doen we nog niet denk ik.
- minibandit
- MINI Nutter
cooper schreef:
In de toekomst nog een beetje door de knietjes zeker h?. En als Erik de aerospoiler terug kan leveren nog een vleugeltje erop vanachter. En dan ... wie weet mogelijkheden genoeg. Stoppen doen we nog niet denk ik.
das het probleem met da MINI virus h?...ge weet waar ge begint...

goe bezig Patrick...

ik heb ook bij alain in wommelgem verlaging laten steken, een 2 maand geleden, ik heb voor KW gekozen, en ik ben er al bij al zeer tevreden van! mini is ongeveer een 3 cm gezakt voor en achter...
en men mini rijd supper en heb helemaal geen last van putjes/verkeersdrempels, enzo.. want dat wou ik zeker behouden! nog een beetje comfort.. dus ik zou voor KW gaan..

Terug naar “Show & Shine - MINI”