Dank je allemaal voor de leuke commentaren.
Ik vond de spoiler in het begin ook iets te (zeker met de standaard velgen) maar het is gewoon wennen. Op de foto's lijkt hij wel groot.
De reden waarom de spoiler er gekomen is, is omdat ik op de Mini Challenge in Francorchamps verliefd ben geworden op deze;
Een MCS JCW zonder aero kit en toch die spoiler met die zwarte velgen vond ik echt wel cool.
@Dave: degustibus et coloribus non disputandem est. Moest iedereen hier met dezelfde velgen rondrijden zou het hier maar triest zijn.
De discussie over het creëren van een illusie, gaan we hopelijk niet nog eens beginnen. Maar om het zeker te voorkomen zal ik toch maar de reden geven waarom er GT gekomen is.
Op Mini.com heb ik deze tegengekomen;
Ik vond het idee van een GT wel mooi alleen vond ik het ontwerp van het logo niet zo mooi. Zeker omdat alles zwart is vond ik de design van de GP wel passend. Dat het een letter verschilt van GP is zeker niet met de bedoeling om mensen te doen denken dat het een GP is. De mensen die een GP kennen waten dat het GP is en niet GT.
Eerst ging er Cooper S staan met daaronder Mini Challenge. Dit heb ik niet gedaan omdat het geen JCW is en omdat er geen aero kit op zit (alle Mini Challenge Mini's zijn nu met aero kit). Ik wou absoluut niet dat mensen dachten dat het een JCW is.
Het logo van Kempower is afschuwelijk dus dat kon er niet op. Eerst ging ik een nieuw Kempower logo creëren maar als dat erop kwam wist mijn vader onmiddellijk dat de MCS onder handen was genomen.
Ik wou per se een eigen editie creëren. Het is GT geworden en mensen die een GP hebben of kennen kunnen er alleen maar door geïntrigeerd zijn wat die GT wel moet betekenen.
BTW uw zoon vond mijn GT mooier dan de GP
@Thomas: wanneer mag ik eens langskomen