Ik ga mij even voorstellen he !
Het verleden
In Januari 2005 toen ik nog geen 18 was ben ik gaan kijken voor een mini . ( bij garage daenicnk) !
Samen met mijn ouders kwam ik daar toe en ik was direct verliefd op de Chili Red Mini die daar in de etalage staat ! met viper strepen " echt de max " .
Er waren wel een paar regels aan verbonden ! Het moest een diesel zijn , want ik zou alle dagen zeker 100km per dag afleggen naar mijn werk !
dus was er weinig keus !
Ik heb dan gekozen voor de Mini One D chili red met viper strepen en een wit dak .
Alles natuurlijk in chrome afwerking zowel van buiten als van binnen !. met airco en standaard velgen !
alles voor een prijsje van rond de 21.500€ !
Nou dat heb ik dan besteld en in mei 2005 ( 15dagen na mijn verjaardag ) stond mijn mini klaar in de garage .
Het heden
Om nog nooit met een mini te hebben gereden , Zelfs mijn eerste keer was toen hij klaar stond om uit de garage te rijden ! moet ik eerlijk zeggen dat ik verliefd op mijn mooie mini ben !
En nu kriebeld het even met de nieuwe Mini Cooper D
Ik moet geen snelle mini hebben , maar gewoon een mooie mini

Het is al reeds 2 weken dat ik offerte's vraag aan Mhr Honings Antoon .
kwa kleur was ik er niet uit tot ik de Lighting Blue op het autosalon heb gezien ! ik ben terug verliefd!
Waarom ik naar Romein ga en niet bij Daenick ?
1.Kwa prijs !
2.Vriendelijkheid is beter bij romein !
Alhoewel het 4 km van mijn deur is ! lol
Dit zou mijn nieuwe mini zijn !
Mini Cooper D
Kleur : Lightning Blue Metalic
Velgen :Bridge Spoke 16" Alu
Wit dak + spiegels en viper of sport stripes!
Bekleding : Stof/leder Pacific blue
Chroom Afwerking binnen/buiten
Chilli Pakket
Verstralers
Lightpakket
Witte pink lichten
Eventueel : Open dak !
Hemelbekleding in anthrazit
aero Pakket JCW ! 2000 € !!! lol
Engelse flag spiegels & dak !
het beste nieuws voor mij is dat ik deze week hem ga bestellen ! ( mogelijk zaterdag want dan neem ik speciaal 1 dag conge voor hem te gaan kopen !
Wieeeeeeeeeeeeee nog paar maand wachten en kheb hem dan !!
Foto van mini zoals hij zal zijn ! check autosalon !

greetz joeri !
Ps! : Inschrijving Mini Club is onderweg dus je zal mij binnekort op meetings zien