katjan's sidewalk cabrio :nu met foto's !
katjan's sidewalk cabrio :nu met foto's !
Hij is binnen ! Joepi ! Deze middag zijn wij samen om de papiertjes gereden en hebben hem dus al even kunnen aangeschouwen ! Knap ding, alleen die velgen, dat wordt wennen. Maar als hij dan opgepoetst staat zal dat wel een ander zicht geven denken we.
Nu nog even een weekje op reis en dan gaan we hem halen (zaterdag 14/04). Natuurlijk komen hier dan onmiddellijk fotootjes, das beloofd !
[/b]
Nu nog even een weekje op reis en dan gaan we hem halen (zaterdag 14/04). Natuurlijk komen hier dan onmiddellijk fotootjes, das beloofd !
[/b]
Laatst gewijzigd door katjan op Zo Apr 15, 2007 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- minibandit
- MINI Nutter
Jurgen schreef:awel ik moet zeggen ik was nooit geen voorstander van die velgen, maar bij die kleur passen ze wel... En sjieke cabrio. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel wat jammer/stom dat je hem nu kcoht... Volgend jaar komt immers de nieuwe in alle waarschijnlijkehid uit...
we vinden dit "oud" model nog steeds nen schone tuut, en dan is het moeilijk om te wachten hé

minibandit schreef:mooie Cabrio...enkel bij de velgskes heb ik een raar gevoel...![]()
lijken S spokes die iets teveel stoeprand gezien hebben met die platte vlakken...
Voor we hem in het echt zagen hadden we ook onze twijvels, maar toen we ze "live" mochten aanschouwen, vielen onze twijvels meteen weg. Maar over smaken valt natuurlijk niet te twisten.
Ze zijn - in onze ogen - ook super als ze bollen, special effect hoor !
Laatst gewijzigd door katjan op Ma Apr 16, 2007 7:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Terug naar “Show & Shine - MINI”