Cooper S Park Lane
Cooper S Park Lane
Bij deze zal ik mijn auto in deze rubriek neerzetten, hier staat ie beter
Enkele inkopen :
2e hands JCW veerpootbrug. Er zitten krassen en kappen in. Ik was bezig ze te polieren maar sommige krassen zijn te diep. Daarom wordt ze zwart gepoedercoat.
Forge intercooler, overgekocht van iemand die overgestapt is op een watergekoelde intercooler.
De rechter is een originele van de Cooper S om het vergelijk te maken. De Forge is ook nog eens dikke centimeter dikker.
Update 16-03-2008: Gisteren afgehaald bij Jonkers:
Grtn,
Gerrit
Enkele inkopen :
2e hands JCW veerpootbrug. Er zitten krassen en kappen in. Ik was bezig ze te polieren maar sommige krassen zijn te diep. Daarom wordt ze zwart gepoedercoat.
Forge intercooler, overgekocht van iemand die overgestapt is op een watergekoelde intercooler.
De rechter is een originele van de Cooper S om het vergelijk te maken. De Forge is ook nog eens dikke centimeter dikker.
Update 16-03-2008: Gisteren afgehaald bij Jonkers:
Grtn,
Gerrit
Laatst gewijzigd door AA-16V op Zo Mar 16, 2008 20:46, 2 keer totaal gewijzigd.
- minibandit
- MINI Nutter
- Berichten: 5999
- Lid geworden op: 28 Nov 2005
- Locatie: Kontich
- Contact:
maar die strut poedercoaten... daar zou ik toch nog eens over nadenken !!
ze zit nl constant tegen de motorkapisolatie te schuren en daardoor zal de coating er snel terug afkomen denk ik
Als ze gepolierd is, ga je dat dan ook snel merken.
Misschien eens bekijken om de isolatie een beetje te 'bewerken'.
- minibandit
- MINI Nutter
- Berichten: 5999
- Lid geworden op: 28 Nov 2005
- Locatie: Kontich
- Contact:
Ziet er allemaal zeer mooi uit
Maar om die strutbrace te gaan poedercoaten... da zou ik toch ook niet meteen doen...
Mijn eerste gedacht is: "So what dat daar enkele krasjes op zitten... het is mss niet zo leuk... MAAR het zit onder de motorkap... dus hoe vaak ziet iemand dat?
Btw, die JCW uitlaat:
1 - zitten daar geen sierstukken bij?
2 - laat me weten hoe de sound is hé !
Groeten
Xefke
Maar om die strutbrace te gaan poedercoaten... da zou ik toch ook niet meteen doen...
Mijn eerste gedacht is: "So what dat daar enkele krasjes op zitten... het is mss niet zo leuk... MAAR het zit onder de motorkap... dus hoe vaak ziet iemand dat?
Btw, die JCW uitlaat:
1 - zitten daar geen sierstukken bij?
2 - laat me weten hoe de sound is hé !
Groeten
Xefke
Maar om die strutbrace te gaan poedercoaten... da zou ik toch ook niet meteen doen...
Mijn eerste gedacht is: "So what dat daar enkele krasjes op zitten... het is mss niet zo leuk... MAAR het zit onder de motorkap... dus hoe vaak ziet iemand dat?
Btw, die JCW uitlaat:
1 - zitten daar geen sierstukken bij?
2 - laat me weten hoe de sound is hé !
Het idee van poedercoaten is inmiddels al veranderd. Ik ga de strutbrace gewoon hoogglans polieren en zo monteren.
De sierstukken van de JCW liggen thuis binnen, daar mogen geen krassen op komen!
Maar ik ben toch van plan de originele Cooper S sierstukken op de JCW te steken. Ik vind die originele mooier.
Gerrit
- minibandit
- MINI Nutter
- Berichten: 5999
- Lid geworden op: 28 Nov 2005
- Locatie: Kontich
- Contact:
- minibandit
- MINI Nutter
- Berichten: 5999
- Lid geworden op: 28 Nov 2005
- Locatie: Kontich
- Contact:
- minibandit
- MINI Nutter
- Berichten: 5999
- Lid geworden op: 28 Nov 2005
- Locatie: Kontich
- Contact:
minibandit schreef:zeker opletten op de diepte van uw sierstukskes !!
als ze te ver uitsteken is het ook geen zicht hé
achteraf aanpassen is dikwijls moeilijker dan van de eerste keer goe
heb er in het verleden al enkele gezien waar ze als een trekhaak onder de bumper uitkwamen
geloof me GEEN ZICHT
Als ik m'n JCW uitlaat heb, dan maak ik bij u wel een afspraakske hé Gunter Gelijk da gij uitlaten kunt plaatsen
Heb net een origineel Cooper-S eindstuk op de JCW uiltaat geduwd om te passen. Het lukt zonder aanpassingen aan het eindstuk.
Enige dat je dan wel hebt, is dat het eindstuk in een kleine hoek naar boven staat gericht. Een beetje zoals de DTM uitlaat begin jaren 2000.
Mijn uitlaat is nog niiet gemonteerd. Dus ik weet niet of het past onder een gemonteerde uitlaat.
Misschien iemand die dit wil testen op zijn JCW uitlaat: 1 JCW eindstuk en 1 origineel Cooper-S eindstuk naast elkaar.
Gerrit
Enige dat je dan wel hebt, is dat het eindstuk in een kleine hoek naar boven staat gericht. Een beetje zoals de DTM uitlaat begin jaren 2000.
Mijn uitlaat is nog niiet gemonteerd. Dus ik weet niet of het past onder een gemonteerde uitlaat.
Misschien iemand die dit wil testen op zijn JCW uitlaat: 1 JCW eindstuk en 1 origineel Cooper-S eindstuk naast elkaar.
Gerrit
- minibandit
- MINI Nutter
- Berichten: 5999
- Lid geworden op: 28 Nov 2005
- Locatie: Kontich
- Contact:
AA-16V schreef:Mijn uitlaat is nog niiet gemonteerd. Dus ik weet niet of het past onder een gemonteerde uitlaat.
wat is het verschil in diameter tussen een gemonteerde uitlaat en een losliggende in de garage
nee ik begrijp je wel...je moet de pasvorm altijd eens kunnen beoordelen op de auto zelf !
DTM zeg je...das wel passé hé
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten