hier nog een paar herfst fotokes... (datum op digi klopt ni echt)

sscooper schreef:deed me echt pijn om te zien dat mn ex Mini ke zo heeft afgezien.. hopenlijk komt het snel in orde maar ben zeker dat Mr Rudi dit wel zal in orde krijgen ( had snel de diagnose gesteld ) ... daarstraks bij Bmw snel het stuk kunnen bestellen eh ..en morgen al binnen ...
veel sterkte eh maat en dat komt wel ok ...
Xefke schreef:sscooper schreef:deed me echt pijn om te zien dat mn ex Mini ke zo heeft afgezien.. hopenlijk komt het snel in orde maar ben zeker dat Mr Rudi dit wel zal in orde krijgen ( had snel de diagnose gesteld ) ... daarstraks bij Bmw snel het stuk kunnen bestellen eh ..en morgen al binnen ...
Tis te hopen da ze bij u ook geen 25 minuten aan werkuren rekenen voor de bestelling te plaatsen....
Xefke schreef:sscooper schreef:deed me echt pijn om te zien dat mn ex Mini ke zo heeft afgezien.. hopenlijk komt het snel in orde maar ben zeker dat Mr Rudi dit wel zal in orde krijgen ( had snel de diagnose gesteld ) ... daarstraks bij Bmw snel het stuk kunnen bestellen eh ..en morgen al binnen ...
Tis te hopen da ze bij u ook geen 25 minuten aan werkuren rekenen voor de bestelling te plaatsen....
Glinz schreef:Xefke schreef:sscooper schreef:deed me echt pijn om te zien dat mn ex Mini ke zo heeft afgezien.. hopenlijk komt het snel in orde maar ben zeker dat Mr Rudi dit wel zal in orde krijgen ( had snel de diagnose gesteld ) ... daarstraks bij Bmw snel het stuk kunnen bestellen eh ..en morgen al binnen ...
Dat verhaal heb ik precies gemist ?
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast