Radical Remedy II
MINI is ondertussen gewassen en gekleid.
Tip: als je de uitlaattips volledig wil proper krijgen, dan moet je die ook kleien. Je krijgt ze dan terug in nieuwstaat.
Heb zelfs mijn ramen gekleid om de restanten van het impregneermiddel van de kap te verwijderen.
Nu nog polishen, back to black erop en nog wat kleinigheden, en dan staat hij gereed voor MU .
Tip: als je de uitlaattips volledig wil proper krijgen, dan moet je die ook kleien. Je krijgt ze dan terug in nieuwstaat.
Heb zelfs mijn ramen gekleid om de restanten van het impregneermiddel van de kap te verwijderen.
Nu nog polishen, back to black erop en nog wat kleinigheden, en dan staat hij gereed voor MU .
Ik moest nog altijd eens mijn brandblusser monteren. In de koffer, pfff, pakt te veel plaats in bij een cabrio. Aan de voeten van de passagier, ambetant bij langere reizen.
Maar de achterbank wordt toch niet gebruikt bij ons. Dan maar eens wat puzzelen met een overschotje van een aluminium L profiel, wat boren, zagen en vijlen:
En dan past dat perfect in de gordelhouders van de achterbank, kan zelfs nog omhoog gezet worden:
Brandblusser klikvast , en rap te verwijderen.
Maar de achterbank wordt toch niet gebruikt bij ons. Dan maar eens wat puzzelen met een overschotje van een aluminium L profiel, wat boren, zagen en vijlen:
En dan past dat perfect in de gordelhouders van de achterbank, kan zelfs nog omhoog gezet worden:
Brandblusser klikvast , en rap te verwijderen.
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 24 Jan 2008
- Locatie: BE
Zaterdag tijdens het toerritje rond het circuit van Le Castellet nog temperaturen van meer dan 35°, vandaag op enkele cols in de Vercors 0° en poedersneeuw, eventjes een verschil van 35° .
Een paar adrenalineverhogende baantjes gedaan aan 45 kmh, ja zelfs aan die snelheid en minder kunnen sommige baantjes adrenalineverhogend zijn.
Baantjes van een auto breed, aan de ene kant steile hoge, soms overhangende rotswanden, aan de andere kant een muurtje met daarachter een steile diepe afgrond, en daar dan nog eens haarspeldbochtjes bij, en Fransen die denken dat ze op zulke baantjes geen tegenliggers zullen tegenkomen. Dan ook nog tunnels van een auto breed en zonder verlichting. Daarnaast natuurlijk ook nog mooie 2 vaks banen met mooie asfalt en goede bochten om eens goed door te kunnen geven. Mooie MINI baantjes en prachtige vergezichten!
Een paar adrenalineverhogende baantjes gedaan aan 45 kmh, ja zelfs aan die snelheid en minder kunnen sommige baantjes adrenalineverhogend zijn.
Baantjes van een auto breed, aan de ene kant steile hoge, soms overhangende rotswanden, aan de andere kant een muurtje met daarachter een steile diepe afgrond, en daar dan nog eens haarspeldbochtjes bij, en Fransen die denken dat ze op zulke baantjes geen tegenliggers zullen tegenkomen. Dan ook nog tunnels van een auto breed en zonder verlichting. Daarnaast natuurlijk ook nog mooie 2 vaks banen met mooie asfalt en goede bochten om eens goed door te kunnen geven. Mooie MINI baantjes en prachtige vergezichten!
Na MU nog wat plezante baantjes meegepikt.
Op weg naar de Vercors, Col de Rousset:
Gorges du Nan, overhangende rotswanden, diepe afgronden, onoverzichtelijke bochtjes, en op de veel plaatsen maar net een auto breed:
In de Canyon des Ecouges, spijtig genoeg kom je dit in Frankrijk meer en meer tegen, de echt plezante baantjes worden afgesloten wegens te gevaarlijk of te moeilijk te onderhouden:
Gelukkig zorgen ze dan toch nog voor een oplossing, het zwarte gat, tunnel van 500m lang om het moeilijkste stuk te overbruggen, wel compleet zonder verlichting en op sommige plaatsen ook maar net gepast om 1 auto door te laten:
Op weg naar de Vercors, Col de Rousset:
Gorges du Nan, overhangende rotswanden, diepe afgronden, onoverzichtelijke bochtjes, en op de veel plaatsen maar net een auto breed:
In de Canyon des Ecouges, spijtig genoeg kom je dit in Frankrijk meer en meer tegen, de echt plezante baantjes worden afgesloten wegens te gevaarlijk of te moeilijk te onderhouden:
Gelukkig zorgen ze dan toch nog voor een oplossing, het zwarte gat, tunnel van 500m lang om het moeilijkste stuk te overbruggen, wel compleet zonder verlichting en op sommige plaatsen ook maar net gepast om 1 auto door te laten:
K&N filter zit erin.
Dit statief nog gekocht om al rijdend te kunnen filmen in Noorwegen:
http://www.statiefshop.be/product-galle ... tatieven/0
Krijg de foto hier niet rechtstreeks gepost, toch niet zonder hem eerst op te slaan
Veel steviger dan het op het eerste gezicht lijkt, filmcamera en fototoestel passen er perfect op.
Dit statief nog gekocht om al rijdend te kunnen filmen in Noorwegen:
http://www.statiefshop.be/product-galle ... tatieven/0
Krijg de foto hier niet rechtstreeks gepost, toch niet zonder hem eerst op te slaan
Veel steviger dan het op het eerste gezicht lijkt, filmcamera en fototoestel passen er perfect op.
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten