My 53
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
MINI rijdt nog perfect dus er ontbreken geen stukken .
Plannen,
Op motorisch vlak,
-Motor balanceren(krukas,etc)
-Vlakken van bvh cilinderkop(RMW Jesus head)OK alleen niet gevlakt)
-Vlakken motorblok
-Nieuwe cilinders-drijfstangen-rollementen-...
-Os giken clutch OK
-Janspeed spruitstuk (OK)
-Cam,er zijn een paar interresante spelers op de markt,dus geen definitieve beslissing hierover
-...
Ik doe het liefst zoveel mogelijk zelf,maar sommige dingen moet je overlaten aan experts met de nodige machinerie om dit tot een goed einde te brengen.Deze kosten dan ook geld en geld groeit niet aan de bomen dus,...
T.
Plannen,
Op motorisch vlak,
-Motor balanceren(krukas,etc)
-Vlakken van bvh cilinderkop(RMW Jesus head)OK alleen niet gevlakt)
-Vlakken motorblok
-Nieuwe cilinders-drijfstangen-rollementen-...
-Os giken clutch OK
-Janspeed spruitstuk (OK)
-Cam,er zijn een paar interresante spelers op de markt,dus geen definitieve beslissing hierover
-...
Ik doe het liefst zoveel mogelijk zelf,maar sommige dingen moet je overlaten aan experts met de nodige machinerie om dit tot een goed einde te brengen.Deze kosten dan ook geld en geld groeit niet aan de bomen dus,...
T.
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 24 Jan 2008
- Locatie: BE
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
jbcola schreef:Je hebt er gewoon een 2de blok bijgekocht die je gaat verbouwen nu?
Een GP blokje of een gewone S?
Wat is het verschil tss een GP en een gewone S 'blok'? Niks
Het enige verschil van de GP blok ligt niet in het BLOK maar in de cilinderkop/compressor(heb ik wel men twijfels over)/software.En die is dan ook maar mild geprepareerd.Met de GP zijn ze binnen de toleranties gebleven kwa power voor het blok,om safe te spelen.De internals zijn allemaal hetzelfde,want MAHLE is 'pas' begonnen met motorsport onderdelen.
Idd deze wordt verbouwt+andere cil kop.
T.
- cooperke s
- MINI-aholic
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 11 Apr 2007
- Locatie: Sint-Niklaas
jbcola schreef:Ah, ok.
Ik dacht dat ie net als de huidige JCW anders was.
GP = R53 Works + GP IC + andere soft (en sommigen beweren dat er ook iets aangepast zou zijn aan het spruitstuk, maar nooit ergens een officieel bewijs van gelezen)
cooperke s schreef:Dangixxer schreef:Toevallig niet een inlet manifold die je verkoopt.....
??
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten