Nick's JCW new mod!

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
Gebruikersavatar
sscooper
MINI Master
Berichten: 2522
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: Mortsel

Berichtdoor sscooper » Di Okt 12, 2010 1:56

Nickjcw schreef:danku :p. ja ik ben heel tevreden over de Works, rijdt fantastisch en die sound zowel binnen als buiten is nog fantastischer. heb maand geleden een Forge dumpvalve gestoken wat ook wel een leuk extratje is :p. Kzou hem misschien toch nog willen laten chippen voor net nog iets meer koppel, maar ik heb al gehoord dat chippen slecht is wanneer er dumpvalve op staat. Weet er eigenlijk iemand hier iets meer over?



gaat perfect want ik heb dit namelijk dus ik kan het bevestigen ... had dit ook gehoord over bepaalde tuners dat dit niet zou gaan , maar bij mij lukt het met de forge dumpvalve ... :wink:

Gebruikersavatar
Nickjcw
MINI Driver
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 Aug 2010
Locatie: Wemmel

Berichtdoor Nickjcw » Ma Okt 18, 2010 22:46

Ja ik volgen rechten aan de VUB en gij?. En ja ik neem altijd 2 plaatsen op zo'n openbare parkings want er zijn altijd mensen die net niet zoveel begaan zijn met hun auto en iets non chalanter zijn en zo wel eens te dicht parkeren en de deuren dan wa hard open doen nzo.. En daarom neem ik altijd 2 plaatsen! ;
Er is precies toch iemand die dat begrijpt.

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Di Okt 19, 2010 8:50

Nickjcw schreef:Ja ik volgen rechten aan de VUB en gij?. En ja ik neem altijd 2 plaatsen op zo'n openbare parkings want er zijn altijd mensen die net niet zoveel begaan zijn met hun auto en iets non chalanter zijn en zo wel eens te dicht parkeren en de deuren dan wa hard open doen nzo.. En daarom neem ik altijd 2 plaatsen! ;
Er is precies toch iemand die dat begrijpt.


ik begrijp dat tenvolle.. zeker daar op de vub.. die plaatsen zijn zooooo smal:s ik parkeer me daarom meestal een verdieping hoger:p daar staat minder volk en.stoort.niemand zich aan 2 plaatsen:-)
Ik zit in mijn 2de jaar handelsingenieur:-)
en vinde het wat leuk daar?:p

Gebruikersavatar
Nickjcw
MINI Driver
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 Aug 2010
Locatie: Wemmel

Berichtdoor Nickjcw » Di Okt 19, 2010 20:08

Ah gij zet u boven mja das mss een idee :p. Bwa ja tvalt wel mee kzit ondertussen ook in mijn 2e jaar dus ben het wel al wa gwn daar hè.

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Di Okt 19, 2010 21:56

Nickjcw schreef:Ah gij zet u boven mja das mss een idee :p. Bwa ja tvalt wel mee kzit ondertussen ook in mijn 2e jaar dus ben het wel al wa gwn daar hè.


Ha super ;-)
Alle kzal u dan wel eens tegenkomen @vub/meeting/Meise zeker?:D btw op de VUB staat soms ook op de 2de verdieping een zwarte cooper D, JCW bodykit, red wood leder (volledig), met Cross Spoke Challenge velgen (Zijn echt zooooo mooi:o)

Groeten!

Gebruikersavatar
froobje
MINI Regular
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 Apr 2010

Berichtdoor froobje » Zo Okt 24, 2010 20:25

proper, wel nog kuipzetels erin!

Gebruikersavatar
Win
MINI2 - Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 Aug 2010

Berichtdoor Win » Di Okt 26, 2010 17:15

Zeer vette mini, vind de huidige zetels eigenlijk wel mooier als kuipjes eerlijk gezegd :)

Gebruikersavatar
Nickjcw
MINI Driver
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 Aug 2010
Locatie: Wemmel

Berichtdoor Nickjcw » Di Okt 26, 2010 19:40

Ja hoe langer ik ze zie hoe meer ik twijfel want ik vind het geheel van de kleuren echt mooi maar ja de kuipjes zijn wel iets apart hè :p. Maar voor de moment weet ik het niet..

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Di Okt 26, 2010 20:00

Nickjcw schreef:Ja hoe langer ik ze zie hoe meer ik twijfel want ik vind het geheel van de kleuren echt mooi maar ja de kuipjes zijn wel iets apart hè :p. Maar voor de moment weet ik het niet..


Hou die terracota's nog maar even;-) ik vind ze bangelijk om naar te kijken op de vub:D

Gebruikersavatar
Nickjcw
MINI Driver
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 Aug 2010
Locatie: Wemmel

Berichtdoor Nickjcw » Vr Dec 31, 2010 11:03

nog wat nieuwe foto's...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Vr Dec 31, 2010 11:05

Heel mooie JCW! 8)
Nog plannen voor komend jaar?

Gebruikersavatar
Nickjcw
MINI Driver
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 Aug 2010
Locatie: Wemmel

Berichtdoor Nickjcw » Vr Dec 31, 2010 11:09

ja :p
ik heb gekeken voor een luchtfilter die niemand al gezien gaat hebben :p echt niet normaal voor op een mini. Maar ben nog wat aant sparen :p vrij duur
verder nieuwe velgen voor de zomer :p en nog wat carbon onderdelen.

Het toffe aan de mini (buiten dat hij super rijdt) is dat je er bezig aan kan blijven he :p

Die velgjes die bij nieuw bij 'te koop' staat komen wel erg in aanmerking :p

p.s.: jij nog plannen op den uwe? :p

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Vr Dec 31, 2010 12:16

Iets in dezen trand.....? :grin:

Afbeelding

Tof om te zien dat ie er nog op voorruit gaat gaan....!!!!
Ja die velgskes van Coendek zijn wel een koopje
Groot EN breed 8)

Ik nog plannen..... :D :D :D
oooo yeah! :wink:

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Vr Dec 31, 2010 14:33

of den deze misschien.....??? :grin:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nickjcw
MINI Driver
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 Aug 2010
Locatie: Wemmel

Berichtdoor Nickjcw » Za Jan 01, 2011 17:07

Gij zijt echt ni te schatten hè :p het is inderdaad dienen eerste. Hebt ge daar al iets over gehoord?

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Za Jan 01, 2011 20:55

Is ie niet wat duur voor een luchtfilterke... :shock: :shock: :shock:
(maar das mijn mening)
Pas op het ziet er beestachtig sexy uit!
En voort zelfde geld verliest ge nog een paar pony's.. :o
Want wat er door de verkopers zelf over luchtfilters geschreven wordt... :roll: :roll: :roll: veel bullshit bij.
Ik zou eerst eens opzoek gaan naar een onafhankelijke dynotest "voor en na" om te zien wat die filter nu echt oplevert :wink: Zo'n investering...

Gebruikersavatar
Nickjcw
MINI Driver
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 Aug 2010
Locatie: Wemmel

Berichtdoor Nickjcw » Za Jan 01, 2011 23:24

Ik had eens wat info gevraagd aan shiftech (tuner zoals Heinz) en zij hadden er dit ook al mogelijkheid bij gezet aan het lijstje :p maar ook met de opmerking dat hij wel wat
Duur is :o maar er komen wel zo'n kleine 10pk's bij zeiden ze. Ik denk ook wel dat het nog wat aan het geluid gaat doen :p dus ja. De kans is groot dat hij erop komt van zodra het budget er is.. :p

Gebruikersavatar
tommy cooper
MINI Freak
Berichten: 209
Lid geworden op: 11 Dec 2007
Locatie: Hemiksem

Berichtdoor tommy cooper » Zo Jan 02, 2011 11:22

ben héél content van shiftech!
Bruno heeft trouwens enkele jaren bij heinz gewerkt!


Greetz,


Tommy

Gebruikersavatar
sscooper
MINI Master
Berichten: 2522
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: Mortsel

Berichtdoor sscooper » Zo Jan 02, 2011 13:21

die luchtfilter ziet er idd zeer sexy uit ! ! maar mss best idd eerst eens wat reacties van andere gebruikers nazien daar het een grote investering is voor een luchtfilter ...

als je dan toch zou overwegen om die te kopen heb ik mss wel intresse in je jcw luchtfilter! ( als je die nog hebt natuurlijk of is het ne standaard S luchtfilter die je nu hebt? want op je foto's ni goe te zien) Dus Nick dan laat je het me maar weten .. cva


hij ziet er mooi en proper uit jou jcw ... :wink:

Gebruikersavatar
Nickjcw
MINI Driver
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 Aug 2010
Locatie: Wemmel

Berichtdoor Nickjcw » Zo Jan 02, 2011 14:51

Ik heb nu een gewone k&n luchtfilter. Ik heb me al een geïnformeerd om zo'n echte jcw luchtfilter te kopen maar volgens mijn concessiehouder kunnen ze die niet meer krijgen omdat die bij het jcw motertuning pakket hoort, deze kit is volgens ook niet meer te verkregen. Dus ik weet eig niet of er een echte jcw luchtfilter voor een r56 beschikbaar is.

En over deze luchtfilter denk ik niet dat ik veel mensen ga vinden die er zo eentje zitten hebben dus waarschijnlijk vertrouwen op den Bruno van bij shiftech die mij toen had geadviseerd :p


Terug naar “Show & Shine - MINI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten