PW mini cooper d nog van clubleden geweest

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
Lucky
MINI2 - Newbie

PW mini cooper d nog van clubleden geweest

Berichtdoor Lucky » Za Mei 21, 2011 11:08

Hallo,

Deze week voor mijn vrouw een mini cooper D gekocht ter vervanging van haar Alfa omdat we eigenlijk al lang naar een mini uitkeken en eindelijk maar eens de knoop hebben doorgehakt (schoonzus heeft ook een Cooper Mayfair). We zijn hem gisteren gaan ophalen en vrees dat we nu al miniverslaafd geworden zijn ;-)
Op achterruit kleefde een sticker van miniacs en ben op deze manier op deze leuke site, club en forum terechtgekomen.
Na wat zoekwerk heb ik gemerkt dat deze mini eerst van Tommy Cooper en daarna van Suz Works is geweest. Ik wens beiden te danken voor de goede zorgen van deze mini : je merkt duidelijk dat deze met veel zorg behandeld is geweest : zelden zo' n mooie en moeilijk van nieuwe te onderscheiden occassie tegengekomen. Mijn vrouw (en ikzelf ook ;-)) waren eigenlijk onmiddellijk verliefd op deze mini. Ik wens beiden eveneens te danken voor hun goed smaak naar aanpassingen toe ;-) : deze mini sprong er onmiddellijk uit tussen alle anderen : sportief uiterlijk maar niet te, zeer mooie interieurcombinatie, geen krasje terug te vinden binnen of buiten. Persoonlijk vind ik de grijze alu velgen hier super bijpassen.

Hebben enkel de verlagingskit laten afhalen en originele laten terugplaatsen (was ook nodig voor de technische controle).

Bedoeling is wel dat hij niet zo snel van eigenaar veranderd zoals tot nu ;-) : hebben dochter beloofd dat binnen 8 jaar wanneer ze voor haar rijbewijs mag gaan dit haar eerste wagentje wordt (jullie kunnen de reactie al raden ;-))

Ik probeer later foto' s te posten

Bespreek ook even met de wederhelft om misschien lid te worden, dan blijft de mini "in the family" ;-)

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Za Mei 21, 2011 11:37

Welkom op ons forum!
Ja is een leuk bakske 8)
En uw voorgangers hebben hem zeker gesoigneerd
Alleen... de verlaging eraf.... :o jammer! :P
Maakt die standaard ophanging U niet zeeziek...? :D

Voor de rest moet je zorgen voor "10 posts" voor je foto's kan plaatsen (en een week actief zijn...?)

Veel rijplezier !

Panidacolada
MINI-aholic

Berichtdoor Panidacolada » Za Mei 21, 2011 12:48

Welkom!!

Ik wens je heel veel plezier met de MINI!!
De dochter zal super blij zijn om met zou een wagen te mogen rijden, ik weet mijn eerste reactie nog :)

En inderdaad zoals freek zegt is hij inderdaad altijd goed verzorgd geweest door zijn vorige eigenaars.

En eenmaal dat je bent gebeten door de MINI microbe is het heel moeilijk om er vanaf te geraken.

Maar veel rijgenot en veel veilige km's dat wens ik julllie toe :)
En hopelijk tot gauw?!

YorkPower
MINI-aholic

Berichtdoor YorkPower » Za Mei 21, 2011 14:08

Wow iemand van hier vlak bij uit de buurt! :D
Welkom!
We zullen elkaar wel af en toe kruisen! ;)

Groetjes en heel veel plezier met de MINI!

Suz works
MINI-aholic

Berichtdoor Suz works » Za Mei 21, 2011 16:37

Proficiat met de aankoop , en veel plezier ermee...
2 jaar heb ik er zorg voor gedragen en ben blij dat "mijne witte" in goede handen terecht is gekomen.
Hopelijk mogen we jullie binnekort in de club begroeten, op 26 juni 2011 kan je al eens proeven van een rit. :P

tommy cooper
MINI Freak

Berichtdoor tommy cooper » Za Jun 11, 2011 19:46

leuk zo iets te lezen over je ex Mini!
en idd,Suzy en ikzelf hebben hem steeds met liefde behandeld.
vindt hem trouwens nog altijd mooi.
veel succes ermee en misschien tot ziens!

Groeten,

Tommy Cooper

Terug naar “Show & Shine - MINI”