Wally's MCSC

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Za Feb 11, 2012 17:09

En Wally ?!
Done ?

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Za Feb 11, 2012 17:22

eriks schreef:En Wally ?!
Done ?

Neeje, nog nie ... Stond vanochtend bij de "plakker", maar omdat ik een fijn dun boordje bij wil, moest hij de plotter gebruiken.
Hiervoor was er niet genoeg tijd en we hebben dus de werken verplaatst naar dinsdag-avond.
Maar ze komen d'r op, hoe dan ook ... :D

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Za Feb 11, 2012 18:47

Goe van u.
Ben benieuwd!

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Wo Feb 22, 2012 22:12

Wally schreef:Maar ze komen d'r op, hoe dan ook ... :D

Voorlopig niet dus ....

Stond vorige week bij de plakker, maar deze was "vergeten" dat het valentijn was en dus met zijn vrouw moest gaan eten ... :roll:
's Anderendaags dus nieuwe afspraak gemaakt, maar ook deze werd niet nageleefd ...
Dus besloten om het daar alvast niet meer te laten uitvoeren, en op zoek te gaan naar een andere plakker ...
'k Heb tijd, er zit geen haast achter, dus 'k ga er nog es rustig over nadenken ... :wink:

Gebruikersavatar
Xefke
MINI Master
Berichten: 2240
Lid geworden op: 13 Jul 2005
Locatie: OLV Waver

Berichtdoor Xefke » Do Feb 23, 2012 18:16

Misschien wel beter van 't genoeg tijd te geven. Hoewel, niet té lang twijfelen want dan denk je na het toch gedaan te hebben 'waarom deed ik dit niet eerder'.
Zo ging 't toch bij het wit spuiten van m'n velgen.

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Wo Mar 14, 2012 18:21

Twee weken terug van de dealer met groot onderhoud, vervangen waterpomp, herstellen gescheurd cabrio-dak
en monteren van twee nieuwe banden vooraan, gaat ie volgende week opnieuw binnen voor een dagje ...
Koppelings-pedaal zal worden vervangen in garantie. Er zit speling op de pedaal, waardoor hij soms
de indruk geeft te blijven haperen. En als ie dan toch binnengaat, onmiddellijk ook de linker sideskirt
gedeeltelijk met nieuwe clips laten vasthangen ...

En dan maar hopen dat de dealer mij een tijdje niet meer hoeft te zien ...

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Wo Mar 14, 2012 19:27

Koppelingspedaal moeten ze bij mij volgende week ook naar kijken, maar ik heb gevraagd om de koppelingscilinder te vervangen. Die "schokt" als de MINI een tijdje stil gestaan heeft, maar na een paar km is dat weg.
De linker sideskirt heb ik bij mij ook gemerkt dat het zwarte gedeelte precies loshing, maar voorlopig heb ik het wel terug op zijn plaats kunnen duwen.

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Ma Mar 19, 2012 21:50

Is het de pedaal die "schokt" of is het de wagen die "al schokkend" aanzet ?
Want in 't tweede geval heb ik er ook soms last van, precies of ik zit voor 't eerst achter 't stuur van nen auto ...
Wel enkel in eerste versnelling dan en echt miniem, maar wel een beetje raar en zeker anders dan onze Cooper ...

Bij de sideskirt hebben ze een splinternieuwe clips gestoken, maar die kwam steeds terug los, alsof
het originele gaatje waar de clips in vasthaakt te groot was gemaakt ... Hier gaan ze de nieuwe clips
op de brug zo manipuleren dat ie wel in het gaatje past.

Maar 't is nog niet afgelopen met de miserie zelle ... Vorige week met het eerste mooie lente-weer de kap
voor 't eerst geopend en bij het sluiten is er een bescherm-plaat langs de passagiers-zijde afgebroken, binnenkant
boven de passagierszetel op hoofdhoogte. Ook hier is dus herstelling vereist ...

En alsof het allemaal nog niet genoeg is geweest, vandaag een "steentje" in de voorruit gekregen, zo
groot als ne pingpongbal. Resultaat : net onder de ruitewisser een maanvormige barst van zo'n 8 cm ...

't Mag zo stillekesaan gaan stoppen ... :?

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Ma Mar 19, 2012 23:18

Bij mij is het het pedaal dat schokt, je voelt het tikken onder tegen je voet, maar enkel dus als de MINI een tijd heeft stilgestaan, en dan enkel de eerste km's. Maar het komt niet van het pedaal zelf maar van de koppelingscylinder.

't mag idd bij u precies wel stoppen nu.

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Do Mar 22, 2012 18:14

Wally schreef:'t Mag zo stillekesaan gaan stoppen ... :?

Wally schreef:En dan maar hopen dat de dealer mij een tijdje niet meer hoeft te zien ...

Nope dus ... we gaan binnenkort opnieuw binnen ... En dit keer is 't de moeite .... Pfff ...
Voorlopig post ik geen berichten meer in dit topic, tot de dag dat ik mss iets positiefs kan schrijven ...

Gebruikersavatar
schumi
MINI Master
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 Aug 2004

Berichtdoor schumi » Do Mar 22, 2012 20:09

Moet blijkbaar iets serieus zijn. :roll:
Schrijf van u af Walter.... :wink:

Greetz

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Berichtdoor Stafke » Do Mar 22, 2012 22:32

Mag idd wel stoppen.
Allemaal nog in garantie ?

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Vr Aug 02, 2013 21:42

The end ...

Vandaag de Mini verkocht en nog geen seconde spijt van gehad ...

Dankzij de verkoper die "een klein detail" bewust heeft verzwegen destijds, werd een droom
tot een nachtmerrie herleid ...(en blijkbaar waren hiervan nog enkele anderen op de hoogte
die het niet nodig achtten om effe eerlijk de waarheid te vertellen)
Vanaf heden dus afscheid genomen van Mini in het algemeen en dus ook van deze club (was
al langer inactief, dus ook geen moeite mee)

Bedankt Miniacs (of toch een heel klein deeltje ervan) voor de paar toffe jaren.

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Berichtdoor Stafke » Za Aug 03, 2013 18:21

Jammer dit te lezen.
Geen idee waarover het hier eigenlijk gaat, maar in ieder geval is hij verkocht.
Me dunkt de zwarte was toch vrij recent ?

Andere merken op het oog ?


Terug naar “Show & Shine - MINI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten