Het heeft wat voeten in de aarde gehad tegen dat ik mijn nieuw speeltje in ontvangst kon nemen, maar wat de Mini zelf betreft: keihard tevreden!

Vanmiddag vlug eens gepasseerd langs een fotolocatie:
fantaflesdopke schreef:Dangixxer schreef:Heel mooie MINI!!!!
En dat ze het dak en de spiegels niet in het rood gedaan hebben vind ik een meevaller![]()
Zo veel stijlvoller
Inderdaad, het is niet wat ik gevraagd heb maar zeker niet lelijk ... En als ik hem op termijn wil verkopen zal het ook wat vlotter gaan denk ik.
YorkPower schreef:Je kan ze altijd rood wrappen en bij verkoop die plakkers eraf halen! Want eerlijk gezegd.. ik denk dat die wel super moet staan met het rode dak en de rode spiegels! (En je ziet ze ook niet veel...)
varavital schreef:Spiegelkappen en remklauwen in kawa groen zou hem wel goed staan.
Bram schreef:NICE!varavital schreef:Spiegelkappen en remklauwen in kawa groen zou hem wel goed staan.
Ik heb nog beetje half-fluo-licht-groene wrapfolie (van Hexis dacht ik, dus absoluut geen rommel) liggen, moet zeker lukken om daar twee spiegelkappen met te doen. Kan ik wel eens meepakken naar een ritje om te zien of je het wat vindt...
fantaflesdopke schreef:Na de nogal teleurstellende eerste ervaringen met het dealership bij de aanschaf van de Mini, gisteren (gelukkig) een veel beter gevoel gekregen.
Ben eens langs geweest voor een eerste check-up en oplossen van het rammeltje achteraan, en ben op alle vlakken vlot, correct en vriendelijk geholpen! Zoiets schept tenminste vertrouwen voor de toekomst ...
Alles bleek ok tijdens de check-upEen kwart litertje olie erbij na 2000km, dus geen noemenswaardig verbruik, als het al niet van in het begin zo was. Eén van de twee ruitensproeierleidingen was losgekomen, easy fix. En het rammeltje achteraan bleek afkomstig te zijn van de linker achterbank, wat speling op het klikmechanisme.
Tot slot nog wat info gevraagd over bijkomende tellers naast de toerenteller, zie toch graag de temperatuur van mijn koelvloeistof.
Dangixxer schreef:Olie warmrijden duurt ongeveer 3 keer zo lang als koelvloeistof....
In de winter zelfs nog langer
Weinig nut dus....
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten