MiniJefkeuh's Velvet Red R50 Cooper

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
Gebruikersavatar
MiniJefkeuh
MINI2 - Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 Sep 2012
Locatie: Zwijndrecht

MiniJefkeuh's Velvet Red R50 Cooper

Berichtdoor MiniJefkeuh » Di Sep 25, 2012 22:33

Hoihoi iedereen.

Net nieuw hier, dus zal mij en vooral de mini even voorstellen :)

Ik ben Jeffrey, 19jaar en sinds 2 jaar de trotse eigenaar van een Velvet Red Cooper uit 2003 en heeft nu ongeveer 111k op de teller staan. De wagen is voorzien van de nodige opties en momenteel van de nodige mod's, de exacte lijst post ik asap ;)

Wagen rijd nog als een nieuwe, maar heb tegenwoordig wat last met het starten (misschien iemand die raad weet??), weet niet waar het aan kan liggen (vriend van me vertelde me dat de batterij het misschien aan het begeven is), heb 3weken terug de bougies en oliefilter vervangen + nieuwe olie, maar heb geen zin om onnodig de dealer op te zoeken om dure rekeningen voorgeschoteld te krijgen (ben nog steeds student :) )

Hopelijk weet iemand raad met mijn probleempje ;)

+iemand raad met het posten van foto's? Want ik kom er niet uit :P

Groetjes
Jeffrey[/img]

Gebruikersavatar
krikkie
MINI Freak
Berichten: 233
Lid geworden op: 17 Jul 2012
Locatie: Holsbeek

Berichtdoor krikkie » Wo Sep 26, 2012 22:03

Welkom ;) je kan pas foto's posten na een tiental berichten, juiste aantal weet ik niet meer.
Wss de batterij die zijn geest aan t geven is ;)

Gebruikersavatar
Anto
MINI Fan
Berichten: 166
Lid geworden op: 23 Apr 2012
Locatie: Sint-Andries (Brugge)

Berichtdoor Anto » Do Sep 27, 2012 8:22

welkom , ge moet 10 berichten gepost hebben en dan kan je foto's opzetten , ik doe dat via photobucket ( gewoon de link vanuit photobucket copieren en plakken in dit veld ) , succes


Terug naar “Show & Shine - MINI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten