fred schreef:Als je er plezier aan hebt is het toch niet voor niets geweest, denk ook niet dat er nog veel meer uit te halen valt, hoeft volgens mij ook niet? 260 pk voor zo'n klein wagentje is erg veel
Hij heeft nog nooit zo vloeiend gereden als nu.
Hij draait stationair bijna OEM, en voor de rest trekt hij heel mooi lineair door!
Hij voelt nu perfect aan. Nergens happeringen of plotse opstoot of wegvallen van vermogen. Hij lijkt mij nu qua software perfect (en beter dan vorige keer)
Nu ik er al zo een paar uur heb bijgestaan terwijl hij "gedaan" werd, weet ik ook hoeveel verschillende variable ze moeten bijregelen om zo tot een ultieme softtuning te komen. Maar als je tientalle variabelen hebt kan je tot miljoenen verschillende tuningresultaten komen... Dus is telkens overal "wat meer" van het ééne, "wat minder" van het andere...
Maatwerk waarbij de minste aanpassing ervoor kan zorgen dat het ineens weer helemaal niet meer goed zit met een andere variabele. (sorry voor de heel symplistische uitleg
)
Dat is misschien ook net het voordeel van de "MYNES" software
Ze kunnen alles tot in het oneindige aanpassen (maar dat maakt het voor de tuner er niet makkelijker op => ja er werd soms al eens gevloekt
)
Voor de rest kan de MINI makkelijk nog wat meer vermogen aan hoor
Dat topvermogen wordt toch pas helemaal opt einde van rpm's bereikt....
Oké Jan .... int nat is het hopeloos... IK WEET HET WEL
Maar int droog....ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa