mmm, effe denken
controle oiliepeil 0 euro
controle bandenspanning 0 euro
controle ... 0 euro
Croissant dak snel heb binnengesmoefeld 0 euro
Was eerste onderhoud dus was nog van het huis, kzou dat eigenlijk ook wel eens willen weten hoeveel dat dat kost, iemand een gedacht ?
Grtz
Gechipte Dieselkes
eerste onderhoud van mijn dieselke :
17.32 MINI MOTOROLIESERVICE
11,12 Oliefilter
33,02 Microfilter (na 18000 km ?????)
59,03 Castrol Formula
1,78 ruitenwisseradditief
1,86 Milieutoeslag
1,49 "klein materiaal"
maakt 125,26 euro + BTW = totaal 152 euro... nie slecht gerekend vind ik zelf, als ik dat vergelijk met mijn Golf IV TDI...., daar was ik iedere 15000 km voor nog geen 80 euro buiten....
Mini rijden wil nog niet zeggen Mini prijskes precies...
en nog altijd geen vervangwagen voor mijn garantiegeval... jaja, ik zit er zwaar mee in mijn maag
grtz
17.32 MINI MOTOROLIESERVICE
11,12 Oliefilter
33,02 Microfilter (na 18000 km ?????)
59,03 Castrol Formula
1,78 ruitenwisseradditief
1,86 Milieutoeslag
1,49 "klein materiaal"
maakt 125,26 euro + BTW = totaal 152 euro... nie slecht gerekend vind ik zelf, als ik dat vergelijk met mijn Golf IV TDI...., daar was ik iedere 15000 km voor nog geen 80 euro buiten....
Mini rijden wil nog niet zeggen Mini prijskes precies...
en nog altijd geen vervangwagen voor mijn garantiegeval... jaja, ik zit er zwaar mee in mijn maag

grtz
Yep, Yep, meer pk's meer vermogen, een fractie van de roetvuiligheid, ondertussen nog wat stickers meegehad van Heinz,
En een zeer schoon bod van velgen, 18 " velgen van Kahn voor een zeer zacht prijske, nu nog de vriendin overtuigen
Thx Heinz, ( ze zijn mij daar al beetje beu denk ik, 2 keer geweest in enkele dagen tijd
)
Grtz Tazke
En een zeer schoon bod van velgen, 18 " velgen van Kahn voor een zeer zacht prijske, nu nog de vriendin overtuigen

Thx Heinz, ( ze zijn mij daar al beetje beu denk ik, 2 keer geweest in enkele dagen tijd

Grtz Tazke
Terug naar “Engine & Performance”