"4 in 1" collecteurs te koop met cat vervanger

Alles over de motor, luchtfilters, verbruik, chiptuning ...
Cooperke
MINI Master

Berichtdoor Cooperke » Do Mei 12, 2005 18:51

duitse tuv keuring wilt hier niks zeggen in belgi?
dank u allemaal om topic te verneuken.

in drie weken word de grafiek gepost op een ge?ikte testbank van autotuning heinz. en geintereseerden kunnen antw.

dits is een verkoopstopic

thx

VT-Sports
MINI2 - Newbie

Berichtdoor VT-Sports » Do Mei 12, 2005 19:31

Hallo iedereen,

Betreffende de cat-back hebben we het nieuw systeem al verkocht aan een klant en hebben we hem opgevolgd.

*Plaatsing is plug and play. Zeer eenvoudige montage.
*Sound is zeer goed . Maw niet te luid maar eens in toeren, schreeuw je iedereen weg ... :cheesy:

Op gebied van Keuring krijg je 8 op 10 een groene kaart.
(Zeer proper materiaal en de lasnaden zijn perfectie doordat ze machinaal zijn.)
Enkel als ze de refferenties controleren van de originele uitlaat en de Db die iets hoger liggen kunnen ze knippen. Indien je zou geknipt worden is het kinderspel om even de originele er onder te hangen keuring passeren en....

Collector 4-1
In samenspraak met Heinz gaan we volgende stap zetten.
1.Testbank met originele Header & Cat.

2. Header en Catvervanger monteren (bestaat uit ??n stuk met 2 sondes)
Plaatsing is zeer eenvoudig met een nieuwe pakking . Dan een testrit maken en na +- 2 dagen
3.Testbank met nieuwe header & Cat. vervanger.

Deze zal slechts binnen 3 weekjes gebruiksklaar zijn.

Mensen met interesse volg zeker deze topic duidelijkheid komt eraan...

Groeten,
Tom
VT-Sports

hein
MINI Fan

Berichtdoor hein » Do Mei 12, 2005 20:04

Cooperke schreef:duitse tuv keuring wilt hier niks zeggen in belgi?
dank u allemaal om topic te verneuken.

in drie weken word de grafiek gepost op een ge?ikte testbank van autotuning heinz. en geintereseerden kunnen antw.

dits is een verkoopstopic

thx

toch ff een reactie van mijn kant :cheesy:

ik wil je topic niet "verneuken" sorry voor het woord, maar ik vertel alleen wat dingen die wel belangrijk zijn mbt het spruitstuk! aangezien jij niet echt duidelijk antwoord geeft op vragen die diverse mensen posten, en na enig zoeken op internet en diverse forums kom ik dat spruitstuk uit Taiwan wel erg vaak tegen voor prijzen voor ver onder de 500 euro, 150 euro kwam ik ook tegen met alleen maar negetieve reakties :? zoals deze van die ik vertaald heb van het duitse techniek forum

1, OBD Emissie lampje brand voordurend en heeft tot gevolg dat vermogen terug word genomen, met andere woorden. je verliest vermogenvermogenswinst (als er berhaubt al sprake is van vermogenswinst !)
2, Geen voorkat ( tja euronorm 3 kan altijd...)
3, Geen hoofdkat hoe zou de uitstoot dan zijn ???? HOEVEN JULLIE KINDEREN NIET OUD TE WORDEN!
4, Hoeveel herrie de MINI maakt zonder kat......dat wil je niet weten !!!
5, Twijfelachtige montage omdat de flexible stuk niet in de bocht zit!
6, Als de aansluitopeningen niet groot genoeg zijn, brengt het helemaal niets, eerder minder.
Met 'standaard' kat geeft een spruitstuk een minimale verbetering, ( zoals er staat dat die ertussen gelast kan worden....) er moet minimaal een metaalkat onder.

toch leuke feiten waar ik jou niet over hoor praten, maar wel degelijk van belang zijn lijkt mij. ik ben graag eerlijk tegen over mijn klanten, dan komen ze nog een keer terug en doen zij het reklamewerk

al met al ben ik wel heel benieuwd naar de resultaten en btw wat heb je aan een 4x4 testbank voor een mini :cheesy:

oh ja wat betreft de testresultaten, cooperke zet dan gelijk die uitdraai van je eigen coopers erop die je ons al maanden geleden beloofde :!:

met vriendelijke groeten :mrgreen:

Cooperke
MINI Master

Berichtdoor Cooperke » Do Mei 12, 2005 20:23

ow sorry had ze er in het klein moeten erbij zetten.
nu iedereen weet. of dacht ik toch dat men als men een spruitstuk steekt dat de uitstoot, verbruik en het lawaai erger worden. als je hier sommige hoort praten dan zijde daar zeker van dat ze dat weten.

commentaar over de testbank. hmmz denk je da heinz een klein tunertje is van niemandal ? :D kdenk nie da ge de bolidjes kent die getuned zijn door heinz :)

verschiet nie hoor deze komen op mijn cooper S. zodra ie klaar is. en daar heeft niemand commentaar op te geven. het gaat ier niet over bumpertje steken en spuiten.

en MODS, verwijder de onnodige berichten uit deze topic dank u en graag on topic blijven. zoniet pas dan de forum regels toe :)

VT-Sports
MINI2 - Newbie

Berichtdoor VT-Sports » Do Mei 12, 2005 20:27

hein schreef: ik ben graag eerlijk tegen over mijn klanten, dan komen ze nog een keer terug en doen zij het reklamewerk

Bedoel je dat ik niet eerlijk ben???
Of komen mijn klanten niet terug bedoel je?

hein schreef:al met al ben ik wel heel benieuwd naar de resultaten en btw wat heb je aan een 4x4 testbank voor een mini :cheesy:

Zonder testbank zal Heinz dit niet kunnen doen...
De opties op de nieuwe testbank zijn preciezer...

hein schreef:oh ja wat betreft de testresultaten, cooperke zet dan gelijk die uitdraai van je eigen coopers erop die je ons al maanden geleden beloofde

Wat kan jou dit eigenlijk schelen...

Cooperke
MINI Master

Berichtdoor Cooperke » Do Mei 12, 2005 20:33

hein schreef:

al met al ben ik wel heel benieuwd naar de resultaten en btw wat heb je aan een 4x4 testbank voor een mini

Zonder testbank zal Heinz dit niet kunnen doen...
De opties op de nieuwe testbank zijn preciezer...

ja heinz tuned ook bmw, porsche, enzovoort. en daar zaten naar mmijn weten ook wagens met vierwiel aandrijving tussen.

http://www.autotuneheinz.be kijk is naar de curve van de minis die hij herprogrammeert

Brainscan
MINI2 - ARTIST

Berichtdoor Brainscan » Do Mei 12, 2005 20:38

Heinz doet btw niet alleen Mini tuning...

Cooperke
MINI Master

Berichtdoor Cooperke » Do Mei 12, 2005 20:49

Brainscan schreef:Heinz doet btw niet alleen Mini tuning...

:cheesy: idd :cheesy:
audi, vw, porsch, mercedes. ik rij er iedere dag voorbij en de autokes dat daar buiten komen man man man :p :shock:

hein
MINI Fan

Berichtdoor hein » Do Mei 12, 2005 20:54

Cooperke schreef:

audi, vw, porsch, mercedes. ik rij er iedere dag voorbij en de autokes dat daar buiten komen man man man :p :shock:

laten we het on topic houden toch?

Brainscan
MINI2 - ARTIST

Berichtdoor Brainscan » Do Mei 12, 2005 20:57

hein schreef:
Cooperke schreef:

laten we het on topic houden toch?

mij hier niet ongevraagd bij betrekken :evil:

bruno
MINI2 - Newbie

Berichtdoor bruno » Vr Mei 20, 2005 9:32

Onze ervaring is dat een goede uitlaatlijn voor de cooper S +-20pk en 20Nm geeft . Het is natuurlijk wel aan te raden om een met een metaal-cat te nemen , dan krijg je geen foutcodes van de lambda sonde.

Overigens nog even meedelen dat je op de cooper S beter NIET !!! verder gaat als 220pk (chiptuning en uitlaat kom je daar reeds aan ! ) , de slijtage in het blok neemt dan drastisch toe . FGA motorsport heeft nogal wat reclame gemaakt met hun mini's cooper S met +220pk , ik kan alvast zeggen dat ik er 3 ken in Brussel die hun motor hebben opgeblazen .

Uiteraard altijd welkom op de vermogentestbank bij www.autotuneheinz.be om dit merk uitlaat eens te testen.

groetjes
Bruno

Terug naar “Engine & Performance”