In totaal zou het op iets van een 200e aankomen!!!!

Maar zou het ook even efficient en betroubaar zijn, als de duurdere chiptuning???
Morty schreef:Adrien,
Ben je afgegaan op alles wat er op de site gezegd wordt?
Dan ben je de klos vrees ik
Laten we zeggen dat de kabel die vermeld wordt, die is voor een Golf.
De standaardkabel voor MINI kost je ongeveer al een 300 euro alleen.
Dan moet je eerst het programma nog kennen dat er vermeld wordt.
Je moet je MINI trouwens hiervoor in een speciale stand zetten om eerst je data in te lezen, te modifieren en dan terug te schrijven.
Je moet daarvoor trouwens ook nog codes hebben en er komen nog wat dingen bij kijken hoor.
Als dan alles klopt start hij ... anders kan je een takelwagen bellen vrees ik.
Ik geloof trouwens dat het een programma is met een andere chassisnummer.
Het beste dat je kan doen is echt naar een firma stappen. Een degelijke firma leest je chip volledig uit, modifieert deze en programmeert die dan weer terug en houdt je oude bij, in geval van teruggave aan BMW
Ik kan het weten, want ik rijd met een getunede Cooper
136 PK net zoals MTH.
BTW: ik ben niet de enige. We zijn hier al met 5 members met gemodifieerde MINI's (One, Cooper en Cooper 'S')
Allemaal van dezelfde firma en iedereen is er toch tevreden over.
Geen hickup's meer bij lage toeren of terugschakelen, trekkracht over de hele range, verminderd verbruik... kortweg hij loopt pakken soepeler.
Kostprijs : 350 euro.
Indien je interesse hebt hoor ik het wel.
Mini schreef:
hey morty ,
Ik ben wel geinteresseerd in die chiptuning van 350 Euro?
Is de vermogenstoename tot 135 pk niet een beetje teveel van t goede met een chiptuning alleen? Of heb je nog andere modificaties gedaan?
Groeten![]()
Terug naar “Engine & Performance”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast