Heinz vs Digi-Tec

Alles over de motor, luchtfilters, verbruik, chiptuning ...
snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Wo Aug 09, 2006 20:45

nathalie heeft dat al eens bekeken, maar blijkt toch wel duur te zijn

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Wo Aug 09, 2006 21:16

ik heb daar met de moto een rijvaardigheidscursus gevolgd en moet zeggen dat wij een heel goede instructeur hadden (veel van opgestoken)

goedkoop is zoiets natuurlijk niet (voor de moto was het ongeveer 150 euro), maar je moet er maar eens ??n keer een ongeval kunnen door vermijden....
Laatst gewijzigd door Dangixxer op Wo Aug 09, 2006 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Wo Aug 09, 2006 21:19

Nieuwe topic maken? :wink:

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Vr Aug 11, 2006 16:19

Number 19 schreef:http://www.voc-brugge.com/

Een aanrader!

Kunnen we dat niet eens met de Miniacs doen? Ik wil dat gerust organiseren.

neen, met mini2 :grin:

Cpske
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Cpske » Vr Aug 11, 2006 21:08

Misschien is ac schnitzer ook nog een gedacht , zeer goede ervaringen mee en hebt ge nog garantie :wink: en zit ook een uitlaat bij met zeer lekkere sound (remus)

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Za Aug 12, 2006 20:55

In de beoordelingen vonden ze AC Schnitzer te duur en te braaf. Liever niet dan.

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Ma Aug 14, 2006 23:38

Heb vandaag naar de hoofdzetel van Digi-Tec in Datteln gebeld. Wat een bende sukkels!

Vooreerst hebben ze een half uur moeten zoeken om iemand te vinden die Engels kon (GSM rekening zal ook mooi zijn :shock: ) Diegene die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg, kon niet veel meer zeggen dan yes, no, 210 horsepower not possible, ...

De Digi-Tec Cooper S die in zoveel magazines werd bejubeld is helaas verkocht (dus geen testrit meer :cry: ) en bovendien kan je hem zoals hij was aangepast niet krijgen. De testwagen had 219 pk en 248 Nm. Volgens Frank Podadsly kan Digi-Tec enkel 193 pk leveren. De 17 extra pk kan men enkel bekomen met een volledige uitlaatlijn (in de catalogus staat wel 210 pk zuiver met chip en pulley! :evil: )

Ik vraag hem uiteraard welke uitlaatlijn want Digi-tec heeft enkel een uitlaatlijn vanaf de kat. Ik vroeg hem welke collector gebruikt is. Bastuck zei hij mij. Maar op de site van Bastuck staat geen collector voor een MCS! :evil:

Om deze informatie te verzamelen heb ik vandaag 20 minuten moeten bellen en daarna nog eens 5 emails moeten sturen. Dan pas begreep Frank wat ik bedoelde en wou. :roll:

Mij gaan ze daar niet zien hoor!

Terug naar “Engine & Performance”