Topsnelheid...
Topsnelheid...
Ik wou eens weten wat jullie topsnelheid van de M!n! is, en eventuele aanpassingen aan de motor enzo.
Ik heb een M!n! ?ne met K&n Typhoon Air-Intake, topsnelheid tot nu toe is 205km/u.
Grtz
Ik heb een M!n! ?ne met K&n Typhoon Air-Intake, topsnelheid tot nu toe is 205km/u.
Grtz
dat was nog van de vorige mini, nu heb ik een nieuwe. nee het was niet bergaf, en er was niets wind. en met volle tank was dat. niet alle benzine word verbrand, er gaat ook een deel terug naar de tank en die benzine is warm. dus heb je t beste een volle tank nodig zodat de temperatuur niet te warm gaat worden. want met koudere temperaturen heeft de motor meer rendement.
Grtz
Grtz
h?h
Ik heb een mini one D, die is begrensd op 165 h? volgens de boekskes
awel, euh, 185 heb ik al uit kunnen forceren, is wel met pbox, en zat al dicht bij de 4000 toeren te manovreren dus denk wel dat dat het max zal zijn met een dieselke, ( wel niet leuk , had vroeger een beemer, 230 was toch zo leuk om ergens te geraken
)
Grtz Tazke
awel, euh, 185 heb ik al uit kunnen forceren, is wel met pbox, en zat al dicht bij de 4000 toeren te manovreren dus denk wel dat dat het max zal zijn met een dieselke, ( wel niet leuk , had vroeger een beemer, 230 was toch zo leuk om ergens te geraken

Grtz Tazke
Re: h?h
Tazke schreef:Ik heb een mini one D, die is begrensd op 165 h? volgens de boekskes
awel, euh, 185 heb ik al uit kunnen forceren, is wel met pbox, en zat al dicht bij de 4000 toeren te manovreren dus denk wel dat dat het max zal zijn met een dieselke, ( wel niet leuk , had vroeger een beemer, 230 was toch zo leuk om ergens te geraken)
Grtz Tazke
Euh, die 165 volstaat ruimschoots om je rijbewijs voor een paar weken te moeten afgeven aan oom agent

Ikke ook boetje
Ik rij nu al 4 jaar rond h?, en heb nog maar 1 boete gehad ( noot van de redactie, dat was wel de 2de dag toen ik met mijn wagen reed
)
en nu rij ik dus al boetevrij rond, en zelfs nog nooit tegengehouden geweest
kwil dat wel eens meemaken
Grtz Tazke

en nu rij ik dus al boetevrij rond, en zelfs nog nooit tegengehouden geweest

Grtz Tazke
hihi
Ben toch al 2 jaar tuner nu, twas wel met een peugeot 206 dak toen reed, tot ze er zijn ingeramd aan de bestuurdersdeur, met ik er nog in, deur zat zo'n 40 cm dichter bij het midden
nog nooit tegengehouden geweest en dat vind ik wel jammer, ( kben toch altijd in orde hoor maar toch die kick
)
grtz Tazke

nog nooit tegengehouden geweest en dat vind ik wel jammer, ( kben toch altijd in orde hoor maar toch die kick

grtz Tazke
jamaar
Hihi, Nog nooit de film Italian job gezien, die flikskes kunnen toch niet mee,
Catch me if you can
Gisteren btw op de ringweg van roeselare reed ik op mijn gemakske en toen plots een nissan 350 Z vroem voorbij mij, ik op mijn gemakske verder rijden en zie dat ie stilstaat aan de lichten, nu tegen dak ik aan die lichten ben is het alweer groen, en zie ik hem aanzetten, miljaar, die gast kon met moeite z'n auto op de baan houden, nu ik weer op mijn gemakske doorrijden, en zie em weer staan aan de lichten, ik voor de leute mij er eens naast gaan zetten
, kzie die gast azo kijken naar mij, en ik vriendelijk terugzwaaien, en dan GROEN, ik volle neute op m'n gaze en kschiet daar vooruit, 1ste ik an leiding, 2de ik an leiding, dan zie ik em daar voorbij schieten amai, had ik toen maar een cooper S max getuned gehad
Grtz Tazke

Catch me if you can
Gisteren btw op de ringweg van roeselare reed ik op mijn gemakske en toen plots een nissan 350 Z vroem voorbij mij, ik op mijn gemakske verder rijden en zie dat ie stilstaat aan de lichten, nu tegen dak ik aan die lichten ben is het alweer groen, en zie ik hem aanzetten, miljaar, die gast kon met moeite z'n auto op de baan houden, nu ik weer op mijn gemakske doorrijden, en zie em weer staan aan de lichten, ik voor de leute mij er eens naast gaan zetten

Grtz Tazke
Terug naar “Engine & Performance”