is niet langs de bmw garage maar via iemand die bij mini engeland de software voor de mini's doet,
one en cooper zijn dezlfde motor enkel andere software,
voor de S komt er dan nog een compressor bij h?, meer is dat niet . . .
"One" upgraden
YELLOW_DINO schreef:de mijne staat op de grond..........flauwe grap maaja
is dat echt nodig die testbank moette echt weten hoeveel pk hij juist heeft
het is zoals Blade al zei of het er nu 129 of 127 of 130 zen dat geeft niet zoveel zenne
trouwens dat voel je toch niet
je wagen kan evengoed 115pk hebben ook , je kan evengoed net aan de pingelgrens zitten en je eerste rit door de zwitserse alpen kan fataal zijn voor je motor . een testbank is er niet zozeer om exact te zien hoeveel pk's je hebt , maar het verloop en nog een aantal andere zaken geven een idee van de kwaliteit en betrouwbaarheid .
tunen zonder vermogentestbank = verkopen van standaart software , das niet hetzelfde als tunen , ik wil je met veel plezier de originele cooper software 115pk inflashen voor 200euro , das 200euro voor NIETS te doen , das afzetterij . bij heinz werken ze soms tot 4uur aan de afstelling van de onsteking op een cooper om de laatste 15pk eruit te halen .
groetjes
bruno
Rustig Bruno, kalm blijven hehe
Jou redenering dat het software tunen, enkel door flashen van ECU, gewoon het inladen is van de normale software vind ik overdreven hoor.
Ik zeg dan ook niet dat zoiets nooit gebeurd in 1 of andere louche zaak.
Er zijn firma's zoals superchips en autotechnics die ook enkel chippen door software EN waar ge een readout op een testbank krijgt en 128pk hebt.
Maar swat, wil hier geen onnodige discussies laten losbarsten.
Heinz is een goede tuner, maar er is niets verkeerd aan het melden van andere mogelijkheden. Er zijn er zovelen.
Back on topic thanks

Jou redenering dat het software tunen, enkel door flashen van ECU, gewoon het inladen is van de normale software vind ik overdreven hoor.
Ik zeg dan ook niet dat zoiets nooit gebeurd in 1 of andere louche zaak.
Er zijn firma's zoals superchips en autotechnics die ook enkel chippen door software EN waar ge een readout op een testbank krijgt en 128pk hebt.
Maar swat, wil hier geen onnodige discussies laten losbarsten.
Heinz is een goede tuner, maar er is niets verkeerd aan het melden van andere mogelijkheden. Er zijn er zovelen.
Back on topic thanks
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Terug naar “Engine & Performance”