Verbruik
daar zit ik met mijn MCS ook ongeveer aan:
- snelweg, 120?130 met cruise control: 8 liter/100km is haalbaar, maar dan dreigt het saai te worden
- gewone weg: gemiddeld tussen de 9 en de 10 liter bij rustig rijden met af en toe eens doortrekken, anders zit hij vlug tussen de 10 en de 12 liter
- stadsverkeer: help...
moraal van het verhaal: geen korte ritjes, zo ver mogelijk rijden...
- snelweg, 120?130 met cruise control: 8 liter/100km is haalbaar, maar dan dreigt het saai te worden
- gewone weg: gemiddeld tussen de 9 en de 10 liter bij rustig rijden met af en toe eens doortrekken, anders zit hij vlug tussen de 10 en de 12 liter
- stadsverkeer: help...

moraal van het verhaal: geen korte ritjes, zo ver mogelijk rijden...

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- magic mushroom
- MINI Regular
ik hier met een gewone cooper geraak ik nooit onder mijn 11 liter
ben gisteren nog gaan tanken had 398 km erop zitten en der ging voor 48,7 liter in. ik doe nooit meer als 410 Km met een volle tank.
maarja doe nooit of zelden autostrade en ik woon op den buiten dus veel smalle baantjes, veel remmen en schakelen en dan nog wat doorgeven.
ik ben echt content van mijnen MC maar het doet toch zeer in de portomon? he
ben gisteren nog gaan tanken had 398 km erop zitten en der ging voor 48,7 liter in. ik doe nooit meer als 410 Km met een volle tank.
maarja doe nooit of zelden autostrade en ik woon op den buiten dus veel smalle baantjes, veel remmen en schakelen en dan nog wat doorgeven.
magic mushroom schreef:ik hier met een gewone cooper geraak ik nooit onder mijn 11 liter
Jah hier ook, ben gistere gaan tanken en vandaag naar heinz gereden en op de terugweg kon ik al terug gaan tanken. Het doet zeker pijn in de portemonee als je voordien met een diesel hebt gereden

magic mushroom schreef:ik hier met een gewone cooper geraak ik nooit onder mijn 11 liter
11 liter is echt ni normaal hoor, als ik stevig doorstrek en sportief rij,met men cooper heb ik max 9.5 liter verbruik, en gemiddeld heb ik op autostrade 7.2 verbruik en in de stad een 8 liter, maar 11 l dat lijkt me echt ni goed hoor, ik haal met een volle tank meestal een 620 km...
smetje schreef:11 liter???
ik rij nu ook wel sportief mee mijne cooper maar 11 liter is wel wa teveel naar mijn goesting
sta nu op 9.6 en dat is eens doortrekken ofwel lekker cruisen door de stad
Als ik begin te spelen dan gaat hij er toch ook over zenne.
Nu rijd ik al een jaar voor 75% autostrade en toch is 8,5L. het laagste dat hij haalt en dit tegen 90km/h dus nog geen 120km/h want dan gaat ie naar de 10L.
wat kan ikverwachte?
hallo
mijn mini one komt volgende week binnen,wat zal ie verbruiken? en wat na tunnuing naar 130 pk?
alvast bedankt
mijn mini one komt volgende week binnen,wat zal ie verbruiken? en wat na tunnuing naar 130 pk?
alvast bedankt
Terug naar “Engine & Performance”