By the way....na iets meer dan twee maanden niet rijden is een originele batterij toch ook zo plat als een vijg....
Zelfs het openen van de deuren met de afstandsbediening werkte niet meer...!!!
Gans plat dus
(herinner mij nog een discussie over het afdekken van het slot met covertjes.... vrij gevaarlijk dus

)
Dacht zelf dat de batterij naar de botte was. Een jaar geleden ongeveer hetzelfde voorgehad. (maar toen opende de deur nog met afstandbediening). Assisatance van BMW meldde toen dat de batterij naar de maan was omdat ze "helemaal" plat was gegaan, dus wisselen maar....

Nu was ze volgens mij dus nog wel iets platter....
Heb ze dan vijf dagen aan de lader gehangen en ze is terug in orde

Weet niet of ze haar 100% volle vermogen nog haalt maar hij start en functioneert terug zoals het hoort.
Dus als een sportbatterij den helft van de capaciteit heeft is die na ongeveer 1 maand leeg...

Nu moet ik hem dus ook steeds, als hij een langere periode stilstaat, aan een lader hangen.... Blijft dus nog steeds een optie (als het eens uitkomt)
Heb de batterij dan ook even op de weegschaal gelegd en ze weegt 16kg. Toch minder dan eerst gedacht

Maar progressie blijft mogelijk
