varavital schreef:Inderdaad. Het is juist dat dat ik al heel de tijd probeer aan te tonen, maar je blijft er maar ronddraaien. Het duurt blijkbaar lang eer ie valt.
Je herhaalt wat ik zeg en jij bent diegene die rond de pot draait.
Jouw euro moet blijkbaar nog vallen.
Het enige wat jij in deze thread hebt bijgedragen zijn opmerkingen waar de starter van deze thread niets aan heeft.
varavital schreef:Het enige waar jij mee komt aandraven is dat jij vindt dat Heinz goed is, en dat is je goed recht. Iedereen heeft zijn voorkeur, maar daarom moet die niet opgedrongen worden, en dat probeer jij wel, ook zonder bewijs, of toch met niet meer bewijs dan de anderen (enkel de uitdraai en hetgeen jij van horen zeggen hebt van Heinz zelf (die natuurlijk zijn product verdedigt)).
Ik heb mijn dynosheet gepost net zoals Fred.
Is dat dan geen bewijs ?
Op veel forums is dit anders wel zo.
Het gaat hier niet om mijn mening.
En zoals ik al meerdere keren heb gezegd in vorige posts, iedereen heeft recht op zijn voorkeur.
Je herhaalt weer mijn woorden.
varavital schreef:En een reputatie kapot maken? Waar? En welke reputatie in wiens ogen?
Volgens jouw theorie kan dit dus wel.
Lees de vorige posts nog eens beter.
varavital schreef:In dit topic hebben er ook onrechtstreeks op Van Beek zitten kakken nietwaar?
Het gebruik van vuile woorden siert niemand.
Mijn post had al lang verwijderd geweest moest ik dit gezegd hebben.
Of misschien is dat wat jullie willen, deze thread snel afmaken en een reeks posts verwijderen die wat aangetoond hebben over sommige personen.
Back on topic (dit vergeet je blijkbaar altijd te lezen).