Turbokit voor Cooper

Alles over de motor, luchtfilters, verbruik, chiptuning ...
Gebruikersavatar
Ronald
MINI-aholic
Berichten: 799
Lid geworden op: 19 Sep 2003
Locatie: Stabroek

Berichtdoor Ronald » Ma Apr 18, 2005 12:38

Cooperke schreef:ik ben er mee doorgeraakt op keuring duz.


Dus.... :? Dat betekend dat het toegestaan is?............. NOT



Open luchtfilter = rode kaart op de technische keuring.

Gebruikersavatar
Yoeri
MINI-aholic
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 Jan 2005
Locatie: Limburg

Berichtdoor Yoeri » Ma Apr 18, 2005 12:46

Bwah pas op, ken er velen die een open luchtfilter hebben steken en ook zonder problemen door de keuring geraken.

En tis nu niet zo moeilijk om terug naar stock te gaan, een turbokit daarintegen... :p

Gebruikersavatar
sminnen
MINI-aholic
Berichten: 733
Lid geworden op: 05 Mei 2004
Locatie: Berchem

Berichtdoor sminnen » Ma Apr 18, 2005 12:48

Ronald schreef:Dat betekend dat het toegestaan is?............. NOT


Betekend? :?

Ronald schreef:Open luchtfilter = rode kaart op de technische keuring


DT-fout = rood cijfer op uw examen dictee ;)

Gebruikersavatar
Racing Green
MINI Master
Berichten: 1154
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Antwerpen
Contact:

Berichtdoor Racing Green » Ma Apr 18, 2005 14:10

sminnen schreef:+++ Fast In, Fast Out: there's no substutite for cubic Minis +++

:mrgreen:

Gebruikersavatar
camini
MINI Regular
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 Dec 2003
Locatie: Brussel

Berichtdoor camini » Ma Apr 18, 2005 15:28

Dat is wel goed om te weten. Hoeveel kost de (her)keuring weer.
Gewoon de typhoon erop laten, en als het faalt pas sleutelen dus..

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Ma Apr 18, 2005 16:23

keuring ca.30euro
herkeuring ca.9euro

Gebruikersavatar
camini
MINI Regular
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 Dec 2003
Locatie: Brussel

Berichtdoor camini » Di Apr 19, 2005 22:15

bedankt dino voor de info..
Voor 9 euro ga ik zeker geen 2 uur sleutelen.

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Di Apr 19, 2005 22:18

moet je nu al op control?
laat eens iets horen hoe het gegaan is he
den uitleg van de mannen (op de keuring) vind ik meestal wel goe zenne
meestal zo'n stelletje ?&??^$$$$......

Gebruikersavatar
camini
MINI Regular
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 Dec 2003
Locatie: Brussel

Berichtdoor camini » Vr Mei 13, 2005 14:56

Nee, ik moet nu nog niet op kontrol - nog een 2,5 jaar tegoe.
Maar dingens derop zetten die voor de kontrol der weer af moeten vind ik onozel.

Gebruikersavatar
Cooperke
MINI Master
Berichten: 1283
Lid geworden op: 27 Jul 2004
Locatie: Brussel
Contact:

Berichtdoor Cooperke » Vr Jun 10, 2005 1:33

info over de turbo

Garrett GT28R ball bearing turbo with all necessary hardware and oil/water lines.

Custom CAD designed 8 gauge stainless steel tubular exhaust manifold

Stainless Steel three inch downpipe

Upgraded top mount intercooler

Aluminum intake and discharge piping/silicone connectors/clamps/hardware

HKS PowerFlow Filter and Super Sequential Blow Off Valve

APEXi Super AFC II Fuel computer and 440cc injectors

All necessary grade 12.9 hardware and brackets



link to dyno sheet and video:



http://www.northamericanmotoring.com/fo ... e=10&pp=25



our twincharger kit on a bone stock 2004 MCS (stock exhaust):



http://spipowerexcel.com/newimages/stoc ... ynorun.mpg



Approximate build time is four weeks after confirmation of order. Please contact me if you need further information.



ben zelf gaan informeren omdat ik dit namelijk zelf van plan ben :)
mannen van spi zitten al bijna aan 400pk :D


Terug naar “Engine & Performance”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten