K & N replacement filter
K & N replacement filter
Dag iedereen,
Ik ben nieuw op het forum.
Heeft iemand deze filter:
http://www.coopertuning.de/shop_e/csc_a ... &saArticle[ID]=191&VID=bFM7SQcBuEngkR1K&saSearch[word]=&saSearch[category]=Performance&saSearch[special]=
Werkt het good?
Ik ben nieuw op het forum.
Heeft iemand deze filter:
http://www.coopertuning.de/shop_e/csc_a ... &saArticle[ID]=191&VID=bFM7SQcBuEngkR1K&saSearch[word]=&saSearch[category]=Performance&saSearch[special]=
Werkt het good?
- quicksilver
- MINI-aholic
K&N
Hai,
Ik heb wel K&N (Typhoon), en ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk loopt te doen, zoveel zal het niet uitmaken. Mij bevalt ie in ieder geval goed.
Van zo'n vervangings inlegfilter moet je alleen niet te veel verwachten.
Groeten TheHuge
Ik heb wel K&N (Typhoon), en ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk loopt te doen, zoveel zal het niet uitmaken. Mij bevalt ie in ieder geval goed.
Van zo'n vervangings inlegfilter moet je alleen niet te veel verwachten.
Groeten TheHuge
Ik heb die ja
Gewoon om in orde te zijn met de technische controle
Want die boite in en uitbouwen vind ik toch maar niet alles.
Die K&N moet je indd niet al te veel van verwachten. Moet nu wel toegeven dat m'n verbruik met een dikke halve liter naar beneden is en dat de motor nu iets vroeger oppikt.
Voor die 37 euro dat ik het betaald heb geen slechte keuze vind ik.

Gewoon om in orde te zijn met de technische controle

Want die boite in en uitbouwen vind ik toch maar niet alles.
Die K&N moet je indd niet al te veel van verwachten. Moet nu wel toegeven dat m'n verbruik met een dikke halve liter naar beneden is en dat de motor nu iets vroeger oppikt.
Voor die 37 euro dat ik het betaald heb geen slechte keuze vind ik.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
- quicksilver
- MINI-aholic
jij kent de controle hier in Belgi? niet h? ...
Hier wordt je soms afgekeurd voor het minste. Je moet echt uitkijken waar je met je wagen op controle gaat.
voor de mensen die geinteresseerd zijn ... vermijd Kontich in ALL POSSIBLE WAYS !!
Hier wordt je soms afgekeurd voor het minste. Je moet echt uitkijken waar je met je wagen op controle gaat.
voor de mensen die geinteresseerd zijn ... vermijd Kontich in ALL POSSIBLE WAYS !!

My camera is my save button
Hey,
Ik heb nu een JR luchtfilter (cone) ipv van de luchtdoos op m'n Cooper.
Vind ik wel goed (beife op gebied van geluid en vermogen) - heel plezant.
Het enigste dat mij dwarszit is de kwaliteit van de lucht filtrering.. hetziet er niet zoi fantastisch uit.
Waar kun je PiperCross luchtfilters vinden in Belgie? Tegen welke prijs.
Hoe is die Typhoon van K&N - het ziet er toch deftig materiaal uit die 57i en konsoorten..
Cheers,
camini
Ik heb nu een JR luchtfilter (cone) ipv van de luchtdoos op m'n Cooper.
Vind ik wel goed (beife op gebied van geluid en vermogen) - heel plezant.
Het enigste dat mij dwarszit is de kwaliteit van de lucht filtrering.. hetziet er niet zoi fantastisch uit.
Waar kun je PiperCross luchtfilters vinden in Belgie? Tegen welke prijs.
Hoe is die Typhoon van K&N - het ziet er toch deftig materiaal uit die 57i en konsoorten..
Cheers,
camini
- Racing Green
- MINI Master
- Racing Green
- MINI Master
Staat onder te koop, maar voor 1 keertje..
K&N vervangfilter voor MINI Cooper 44 euro
K&N 57i-kit Cooper 119 euro
Typhoon kit komt vermoedelijk op enkele honderden euro, die prijzen heb ik zo niet bij de hand
Als je naar de Oud en Nieuw rit zou komen en me voor vrijdagmiddag 12u30 wat laat weten (pm), kan ik hem nog meenemen.
Bart.
K&N vervangfilter voor MINI Cooper 44 euro
K&N 57i-kit Cooper 119 euro
Typhoon kit komt vermoedelijk op enkele honderden euro, die prijzen heb ik zo niet bij de hand
Als je naar de Oud en Nieuw rit zou komen en me voor vrijdagmiddag 12u30 wat laat weten (pm), kan ik hem nog meenemen.
Bart.
- Racing Green
- MINI Master
300 euro hmmm ik zal je maar niet vertellen aan hoeveel ik ze lever en ook niet dat je er dan geen 3 weken op moet wachten..
Volgens mij meer dan 4 pk erbij, en pikt beter op in de lage toeren, klinkt ook wat beter, dat is me toch verteld door iemand die hem in april geplaatst heeft. Maar binnenkort kan je't zelf aan den lijve ondervinden.
Volgens mij meer dan 4 pk erbij, en pikt beter op in de lage toeren, klinkt ook wat beter, dat is me toch verteld door iemand die hem in april geplaatst heeft. Maar binnenkort kan je't zelf aan den lijve ondervinden.
Terug naar “Engine & Performance”