Veerpootbrug

Alles over de motor, luchtfilters, verbruik, chiptuning ...
Gebruikersavatar
PuijkeN
MINI Driver
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 Dec 2005
Locatie: Assenede
Contact:

Berichtdoor PuijkeN » Di Feb 21, 2006 15:13

Jaja hier ben ik weer hoor... heb toch nog een vraagje bij die onderste veerpootbrug...

Deze zit onderaan de veerpoten.. dus ook helemaal onderaan de auto EN (nu komt het) dus ook het laagste punt van de auto? Is dit dan niet gevaarlijk... als je in een put rijdt en je raakt de veerpootbrug...

Lijkt me niet zo leuk voor je autotje... iemand die hier iets meer over kan zeggen of een fototje heeft....?

Thx!!

@ gilles: mja ik zou binnekort bestellen, ik stuur je nog een pm later, indien intresse kunnen we samen bestellen dan...

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Di Feb 21, 2006 17:39

Ik heb daar geen fotootje van maar ik kan je wel zeggen dat de onderste veerpootbrug wel degelijk hoog genoeg komt zodat je nix raakt.
Deze hangt nl aan de onderkant van de veren en als je weet waar die hangen(ik vermoed dat je dat wel weet)dan weet je ook hoe laag of hoe hoog ze hangen.


Groetjes Wim

Gebruikersavatar
PuijkeN
MINI Driver
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 Dec 2005
Locatie: Assenede
Contact:

Berichtdoor PuijkeN » Di Feb 21, 2006 18:44

YELLOW_DINO schreef:Ik heb daar geen fotootje van maar ik kan je wel zeggen dat de onderste veerpootbrug wel degelijk hoog genoeg komt zodat je nix raakt.
Deze hangt nl aan de onderkant van de veren en als je weet waar die hangen(ik vermoed dat je dat wel weet)dan weet je ook hoe laag of hoe hoog ze hangen.


Groetjes Wim


Aaah ok?.... niets om ongerust over te zijn dus... :D
Aangezien ik ook al -3 rijd...

En eigenlijk, heb em nu 3 maand, maar nog nooit de onderkant gezien... gaat deze maand zeker eens gebeuren!!! Moet dringend es op de brug zodat ik de onderkant ook es zie!!

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Di Feb 21, 2006 21:24

Foto's HIER.


Terug naar “Engine & Performance”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten