Ik heb een mini cooper van 2003 met cooper s looks, ik ben er verzot op en zou graag nog een extra push vermogen en koppel willen hebben. maar ik heb geen enkel idee van wat mijn mogelijkheden zijn:s. Misschien kan iemand van jullie mij zeggen waar ik het best heen kan, wat mij dat zou kosten en hoeveel winst in vermogen, koppel mij dat zou opleveren?
Mvg Christophe
tuning
Idd. Wally,
Een Cooper tunen is niet echt veel extra Pk's hoor, tenzij je een andere cilinderkop steekt en nog wat andere "hardware" verandert. De One (van 90 naar 125 Pk) en MCS (van 163 naar 200/210/220 Pk) lonen meer de moeite om op te drijven.
En neem die cowboys die U 135 Pk beloven maar met een extra korreltje zout
Een Cooper tunen is niet echt veel extra Pk's hoor, tenzij je een andere cilinderkop steekt en nog wat andere "hardware" verandert. De One (van 90 naar 125 Pk) en MCS (van 163 naar 200/210/220 Pk) lonen meer de moeite om op te drijven.
En neem die cowboys die U 135 Pk beloven maar met een extra korreltje zout

grand_cru schreef:En neem die cowboys die U 135 Pk beloven maar met een extra korreltje zout
Het gaat nochtans hoor, maar met een midland boite is dat echt op het randje. Een getrag zou mogelijk zijn.
In US zijn er met de getrag ook al resultaten behaald tot 148pk maar dan idd wel met andere aanpassingen.
Maar idd een One en Cooper S zijn de meest interessante

My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Terug naar “Engine & Performance”