Pagina 1 van 1

Nu ook K & N kit voor de one D

Geplaatst: Zo Jul 09, 2006 13:27
door mini black n'croom
een inleg filter is goedkoper en geeft evenveel vermogen winst
maar een kit is toch zo veel schoner he :D

kostprijs +/-160 ?

Afbeelding

Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 10:46
door PEPI
Aan hoeveel vermogenwinst moet ik dan denken ?

Grtz
Pepi

Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 10:50
door snans
je moet dat niet kopen voor de vermogenswinst, dan geraak je wellicht teleurgesteld. koop het voor de mooie sound die je krijgt :)

hij zal ook iets korter op de gas zitten

(all?, uit ervaring met een cooper h?, geen idee of de diesels daarin verschillen)

Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 10:53
door PEPI
Kan dit dan voor de One D een aangenaam verschil leveren qua geluid ?

Pepi

Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 10:59
door snans
das de ham-vraag h? :)

je kan dat mss eens navragen bij K&N



Patrick Jacobs

Product Development Technician

SRM (Europe) BV

a subsidiary of K&N Engineering, Inc. USA



patrickj@knfilters.com

WWW.KNFILTERS.COM

spreekt nederlands

Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 11:13
door PEPI
thanks
pepi

Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 23:28
door minibandit
PEPI schreef:Kan dit dan voor de One D een aangenaam verschil leveren qua geluid ?

Pepi


tjah, aangezogen lucht is aangezogen lucht h?...
zal bij een diesel ook wel iets van te horen zijn zeker... :grin:
of dit nu echt een mooier geluid gaat zijn..????

Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 23:30
door minibandit
snans schreef:je moet dat niet kopen voor de vermogenswinst, dan geraak je wellicht teleurgesteld. koop het voor de mooie sound die je krijgt :)


raar om dat van jou te mogen lezen... :shock:
had jij geen 10 pk winst met jouw open element... :? 8) :wink:

Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 23:39
door snans
voor zover de geloofwaardigheid van de testen reikt ...

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 0:25
door Yoeri
ik dacht ooit gehoord te hebben dat een kelk voor een diesel niet goed is, de technische reden ontgaat me nu ff :)

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 11:34
door PEPI
met een diesel is niet zoveel mogelijk op dit vlak, heb ik al gemerkt...

Pepi

Geplaatst: Do Jul 13, 2006 11:04
door PuijkeN
Yoeri schreef:ik dacht ooit gehoord te hebben dat een kelk voor een diesel niet goed is, de technische reden ontgaat me nu ff :)


Bij VAG motoren zou dit het geval zijn door kwetsbare luchtmassameters... ik weet echter niet of dit het geval is bij een Mini D ook...

Geplaatst: Vr Jul 14, 2006 2:03
door mini black n'croom
PuijkeN schreef:
Yoeri schreef:ik dacht ooit gehoord te hebben dat een kelk voor een diesel niet goed is, de technische reden ontgaat me nu ff :)


Bij VAG motoren zou dit het geval zijn door kwetsbare luchtmassameters... ik weet echter niet of dit het geval is bij een Mini D ook...


als je een universele kelk plaats kun je welicht problemen krijgen maar de K&N kit is speciaal ontwikeld voor de MOD en getest door door K&N je behoud trouwens je lucht debiet sensor zodat er niks kan mislopen

Geplaatst: Vr Jul 14, 2006 2:06
door mini black n'croom
PEPI schreef:Kan dit dan voor de One D een aangenaam verschil leveren qua geluid ?

Pepi


De motor klinkt iets rauwer en je hoort de turbo harder fluiten

Geplaatst: Vr Jul 14, 2006 2:08
door mini black n'croom
PEPI schreef:Aan hoeveel vermogenwinst moet ik dan denken ?

Grtz
Pepi


ze beloven 5 a 6 Pk
de koude lucht toevoer is wel zeer belangrijk
zie het topic heinz tuning daar staat hoeveel mijn MOD op de bank leverde

Geplaatst: Za Jul 15, 2006 14:11
door PEPI
Thanks, Mini Black'n Chroom !

Grtz
Pepi