Pagina 1 van 1
Nu ook K & N kit voor de one D
Geplaatst: Zo Jul 09, 2006 13:27
door mini black n'croom
een inleg filter is goedkoper en geeft evenveel vermogen winst
maar een kit is toch zo veel schoner he
kostprijs +/-160 ?

Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 10:46
door PEPI
Aan hoeveel vermogenwinst moet ik dan denken ?
Grtz
Pepi
Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 10:50
door snans
je moet dat niet kopen voor de vermogenswinst, dan geraak je wellicht teleurgesteld. koop het voor de mooie sound die je krijgt
hij zal ook iets korter op de gas zitten
(all?, uit ervaring met een cooper h?, geen idee of de diesels daarin verschillen)
Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 10:53
door PEPI
Kan dit dan voor de One D een aangenaam verschil leveren qua geluid ?
Pepi
Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 10:59
door snans
das de ham-vraag h?
je kan dat mss eens navragen bij K&N
Patrick Jacobs
Product Development Technician
SRM (Europe) BV
a subsidiary of K&N Engineering, Inc. USA
patrickj@knfilters.com
WWW.KNFILTERS.COM
spreekt nederlands
Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 11:13
door PEPI
thanks
pepi
Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 23:28
door minibandit
PEPI schreef:Kan dit dan voor de One D een aangenaam verschil leveren qua geluid ?
Pepi
tjah, aangezogen lucht is aangezogen lucht h?...
zal bij een diesel ook wel iets van te horen zijn zeker...
of dit nu echt een mooier geluid gaat zijn..????
Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 23:30
door minibandit
Geplaatst: Ma Jul 10, 2006 23:39
door snans
voor zover de geloofwaardigheid van de testen reikt ...
Geplaatst: Di Jul 11, 2006 0:25
door Yoeri
ik dacht ooit gehoord te hebben dat een kelk voor een diesel niet goed is, de technische reden ontgaat me nu ff

Geplaatst: Di Jul 11, 2006 11:34
door PEPI
met een diesel is niet zoveel mogelijk op dit vlak, heb ik al gemerkt...
Pepi
Geplaatst: Do Jul 13, 2006 11:04
door PuijkeN
Yoeri schreef:ik dacht ooit gehoord te hebben dat een kelk voor een diesel niet goed is, de technische reden ontgaat me nu ff

Bij VAG motoren zou dit het geval zijn door kwetsbare luchtmassameters... ik weet echter niet of dit het geval is bij een Mini D ook...
Geplaatst: Vr Jul 14, 2006 2:03
door mini black n'croom
PuijkeN schreef:Yoeri schreef:ik dacht ooit gehoord te hebben dat een kelk voor een diesel niet goed is, de technische reden ontgaat me nu ff

Bij VAG motoren zou dit het geval zijn door kwetsbare luchtmassameters... ik weet echter niet of dit het geval is bij een Mini D ook...
als je een universele kelk plaats kun je welicht problemen krijgen maar de K&N kit is speciaal ontwikeld voor de MOD en getest door door K&N je behoud trouwens je lucht debiet sensor zodat er niks kan mislopen
Geplaatst: Vr Jul 14, 2006 2:06
door mini black n'croom
PEPI schreef:Kan dit dan voor de One D een aangenaam verschil leveren qua geluid ?
Pepi
De motor klinkt iets rauwer en je hoort de turbo harder fluiten
Geplaatst: Vr Jul 14, 2006 2:08
door mini black n'croom
PEPI schreef:Aan hoeveel vermogenwinst moet ik dan denken ?
Grtz
Pepi
ze beloven 5 a 6 Pk
de koude lucht toevoer is wel zeer belangrijk
zie het topic heinz tuning daar staat hoeveel mijn MOD op de bank leverde
Geplaatst: Za Jul 15, 2006 14:11
door PEPI
Thanks, Mini Black'n Chroom !
Grtz
Pepi