Sportuitlaat . . .
Sportuitlaat . . .
Ik wou al een sportuitlaat want dat ijzeren standaard buisje vind ik maar niets,
toen ik voorbije zaterdag die van Top had gezien en gehoord was mijn keuze gemaakt,
en nu donderdag om 13.30 komt hij eronder, in elk geval al heel vriendelijke mensen
aan de telefoon bij Pro-Car . . .
toen ik voorbije zaterdag die van Top had gezien en gehoord was mijn keuze gemaakt,
en nu donderdag om 13.30 komt hij eronder, in elk geval al heel vriendelijke mensen
aan de telefoon bij Pro-Car . . .
Seg blade als ge uwen uitlaat gaat laten steken den donderdag om13.30u bij de procar kom ik wel langs, want heb donderdag en vrijdag verlof genomen. Kan ik daar ineens mijn oogjes nog eens de kost geven voor een leuke autoradio en informeren om mijn mini te verlagen, want dat 4x4 gedoe vind ik maar niets
Je zal er in den beginnen wel ff aan moeten wennen want ge hoort het sportieve geluid toch wel redelijk in je wagen, maar dit wordt je wel snel gewoon. Maar dat had ik je zaterdag al verteld he.

Je zal er in den beginnen wel ff aan moeten wennen want ge hoort het sportieve geluid toch wel redelijk in je wagen, maar dit wordt je wel snel gewoon. Maar dat had ik je zaterdag al verteld he.
Heb nu al veel sportuitlaten gehad, maar niet op de MINI.
Wat ik raar vind is dat, als je start, je binnen een holle knal hoort.
Echt een "bang" en daarna "bromt" hij normaal, maar enkel als hij koud staat.
Ik vermoed dat het te maken heeft met de inrij periode en dat dit naderhand verdwijnt? Iemand die dit weet?
Wat ik raar vind is dat, als je start, je binnen een holle knal hoort.
Echt een "bang" en daarna "bromt" hij normaal, maar enkel als hij koud staat.
Ik vermoed dat het te maken heeft met de inrij periode en dat dit naderhand verdwijnt? Iemand die dit weet?
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Terug naar “Engine & Performance”