ten eerste goedkoper, ten tweede +- dezelfde waardes als Heinz ten derde het is een 20 tal leuke kilometertjes verder weg dan heinz.... lekker rijden dus...
wat denken jullie ervan..... 400 heinz of 325 euro bij Beek.....

minibandit schreef:en wat "beloven" ze bij Beek voor die prijs ...??
bij Heinz "beloven" ze daarvoor tss de 125 & 130 paardjes...![]()
is dat ook met 2 testbank-runs inbegr...?
minibandit schreef:ja ok ...en wat beloven ze dan...met je finetuned fileke...???![]()
vind het al enorm dat ze voor die prijs gaan finetunen...![]()
maar yep dat zeggen ze overal...en dan laden ze een standaard fileke en de kous is af...
minibandit schreef:en...al naar Beek geweest...??
Wally schreef:fred schreef:Bij heinz is het toch op maat zulle ...
Fred, wat bedoel je hiermee ? Verklaar eens nader .....
Der Abt schreef:Wally schreef:fred schreef:Bij heinz is het toch op maat zulle ...
Hij bedoelde hiermee dat Heinz de software specifiek aanpast voor jouw wagen.
Ze gebruiken niet zomaar een algemene standaard software die gewoon in elke Mini wordt gepompt.
Ze gaan kijken naar de prestatie van de wagen zelf op de testbank en ze passen dan alles aan voor jouw wagen.
Mini schreef:Der Abt schreef:Wally schreef:fred schreef:Bij heinz is het toch op maat zulle ...
Ze gebruiken niet zomaar een algemene standaard software die gewoon in elke Mini wordt gepompt.
Ze gaan kijken naar de prestatie van de wagen zelf op de testbank en ze passen dan alles aan voor jouw wagen.
volgens enkele nederlandse mini rijders zou de file van HEINZ veel te arm staan, en gaat de curve niet consistent naar boven, dus in een vloeiende lijn ?
bij beek zou dit wel zijn , en heb het horen zeggen van iemand die met zijn cooper eerst bij hein was geweest , met dynouitdraai, en daarna naar beek met dynouitdraai.....
Der Abt schreef:Mini schreef:Der Abt schreef:Wally schreef:fred schreef:Bij heinz is het toch op maat zulle ...
volgens enkele nederlandse mini rijders zou de file van HEINZ veel te arm staan, en gaat de curve niet consistent naar boven, dus in een vloeiende lijn ?
bij beek zou dit wel zijn , en heb het horen zeggen van iemand die met zijn cooper eerst bij hein was geweest , met dynouitdraai, en daarna naar beek met dynouitdraai.....
Kan ik moeilijk geloven.
Ik heb ze zelf bezig gezien aan mijn Cooper en die mannen hebben alles gedaan wat ze beloofden.
Ze hebben mijn Cooper 3 keer getest op de bank en de software eens herbewerkt om mijn wagen naar dat niveau te brengen.
De curve leek toch mooi naar omhoog te lopen bij mij.
Terug naar “Engine & Performance”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast